woensdag 19 november 2008

Award


Nou, vandaag was er weer een verrassing in mijn mailbox: mijn 2e Award heb ik mogen ontvangen van Maureen. Ik ben erg trots dat ik deze bij het rijtje kan plaatsen.

Today there was another surprise in my mailbox: I receive my 2nd Award from
Maureen. I'm very proud to receive this award.

There are some rules attached to this Kreativ Blogger award:
1. The winner may put the logo on their blog
2. Put a link to the person who sent you the award
3. Nominate 5 blogs, put links to their blog and leave them a message.

I want to give this award to:
Katinka
Claudia
Christa
Jeanet
Sylvia

4 opmerkingen:

Maureen zei

Marcha, je hebt 'm verdiend hoor!!!
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ik kijk zeker graag op jou blog want je maakt erg mooie/leuke kaarten! Zelf vind ik het ook leuk om mijn kaarten zo te 'bewaren' en positieve reacties worden ook zeker gewaardeerd én gekoesterd ;-)!

Katinka zei

ahhh...wat superlief van je ;-)
Thanks hoor X..X..X
Liefs,
Katinka

sylvia zei

wat leuk! super bedankt!!
kijk maar even bij mij!!!
groetjes sylvia

Jeanet zei

Ik zie het nu pas Marcha sorry :$ was een beetje druk af gelopen week , maar heel erg bedankt voor de Zward , ben er super blij mee !
Gave kaartjes maak jij zeg !
Fijn weekend !