dinsdag 10 februari 2009

Award Ontvangen

Hi Lieve Mensen,

Op 27 januari heb ik een nieuwe Award ontvangen, en wel van Katinka. Thanx meis, staat weer mooi in mijn zijbalk!
Helaas heb ik de afgelopen weken niet echt de gelegenheid gehad om lekker kaartjes te maken. Veel met andere dingen bezig (tja, het leven gaat door he) en beetje moe op zijn tijd. Ach ja, het is Januari/Februari. Dan komt er bij mij vaak zo'n dipje en moet ik eigenlijk weer eens een poosje eerder naar mijn bedje gaan. Gelukkig worden de dagen al weer wat langer en is het 's avonds niet zo snel donker. Gaat de goede kant al weer op.

Maar goed, de Award. Deze mag ik natuurlijk weer weggeven. Eigenlijk niet heel erg verrassend, ik heb een keuze gemaakt uit de blogs van mensen die ik al op mijn site had staan, daar ik vaak daar even een kijkje neem ;o)

Ik geef de Award door aan: Christa, Jeanet en Inge. Dames, jullie werk vind ik prachtig en neem vaak een kijkje bij jullie!

Bedankt en groetjes van Marcha