zondag 23 oktober 2016

Aan het stuiteren.....!!!!! LINDA COLLINS!!!!

Ja, geloof het of niet, maar ik ben aan het StUiTeReN!!!

Lees maar mee...

Al enige tijd ben ik verslaafd aan het maken van de pyramides, naar een antieke quilt van Linda Collins (van Quilts in the Barn).

Via de facebook-groep van deze 'Panama Pyramid Sew-Along' kwam ik in contact met Linda, en een leuk en gezellig contact ontstond. Van het één kwam het ander en we vatten het plan om samen 2 gezellige dagen te organiseren!

Zij vind het héél erg leuk om volgend jaar, 29 april en 1 mei 2017 naar onze winkel in Kerkwerve te komen om zo een gezellige dag met de (voornamelijk) Nederlandse en Belgische quiltsters door te brengen!


Linda neemt een aantal antieke quilts uit haar collectie mee en zal hiermee een show & tell verzorgen. En UITERAARD (met hoofdletters, zo verzekerde zij mij, komt de Pyramide Quilt ook mee!) Ik kan niet wachten op de verhalen van deze intrigerende vrouw met zoveel kennis en verhalen.

Voor deze dag heeft Linda een leuk project van een antieke quilt uitgezocht. Wat zeg ik, hebben we samen uitgezocht.... ze had een 'quilt' die ze had bewaard voor 'a special occasion'. Uit een aantal projecten mocht ik kiezen en koos, zonder vooraf te weten over welke ze het had, deze 'speciale' quilt om mee aan de slag te gaan!

Het is een quilt die niet eerder is gepubliceerd in magazines of boeken en uit haar eigen collectie.

De dag duurt van 10.00u tot 15.30u.
Voor koffie/thee, heerlijke lekkernijen en lunch zal worden gezorgd.
Ook een gezellig stoffenpakketje waarmee je deze dag aan de slag kunt gaan zit bij de prijs inbegrepen.

Meer informatie of inschrijven?
KLIK HIER

Hieronder zie je een aantal foto's van de Panama Pyramides Sew-Along facebook groep, beginnende bij de antieke, in het bezit van Linda Collins.

Antieke quilt 'Pyramids' in bezit van Linda Collins
Panama Pyramids, Pieced by Maureen Teager

Panama Pyramids, Pieced by Patricia J Riley

Panama Pyramids, Pieced by Debby Verschoor

Panama Pyramids, Pieced by Marcha Osephius

Panama Pyramids, Pieced by Martina Raetz