donderdag 12 november 2015

Gezelligste Winkel 2015

De Quilt Ster is genomineerd in de verkiezing voor Gezelligste Winkel 2015!
Uiteraard zijn wij enorm trots op deze nominatie titel.

Van 12 november t/m 20 december 2015 kun je zelf je stem uitbrengen op www.gezelligstewinkel.nl en wie weet draag je onze winkel wel voor om definitief deze titel te kunnen dragen!

KIES provincie ZEELAND
KIES gemeente SCHOUWEN DUIVELAND

Ook aan de stemmers is gedacht, iedere stemmer maakt kans op mooie prijzen!



4 opmerkingen:

Floor zei

Nou Marcha, het was nog een heel gedoe eer ik mijn stem kon uitbrengen, je moet er wel wat voor over hebben.
Moest nog liegen ook, want ik moest cijfers geven voor jouw winkel, de sfeer en het personeel en dat terwijl ik er nog nooit ben geweest, dus heel foei!
Maar wel online lapjes gekocht, dus dat telt ook wel een beetje.
Hoop dat je wint, dat heb je in ieder geval verdient!
Groetjes,
Floor

Maria zei

Ik heb ook gestemd via Facebook, maar is dat ok als je vanuit Belgie stemt?
Groetjes, en tot zaterdag

Ageeth Dorsman zei

Natuurlijk heb ik gestemd (via Facebook), want ik zou het geweldig vinden, als je deze verkiezing zou winnen. Duimen maar nu...
Groetjes van Ageeth

wilma oud zei

Ik heb ook gestemd voor je winkel via e-mail en ik heb zoveel positieve dingen over je gelezen en ook contact via e-mail met je gehad, dat ik vind dat je dit verdient. Succes verder. Groetjes Wilma