zondag 28 februari 2010

Airmail Borduur Freebie

Nou, ik heb wat leuks gemaakt. Tenminste, dat vind ik zelf ;o)
In het CrossStitcher Magazine #223 stond een leuk luchtballonen alfabet. Alleen ben ik niet zo van de alfabetjes. Dus ik heb de letters er tussenuit gehaald en zelf de overige delen ingevuld. Ook de gebruikte kleuren vond ik nu niet zo mijn smaak en heb ook deze zelf inge'kleurd'.
Nu heb ik dus een leuk freebie patroontje gemaakt (in het CS magazine was het copyright free), en heb er een 'Airmail' kaart mee gemaakt:


Hierbij het patroontje:


De letters die gebruikt zijn heb ik zelf gemaakt. Waarschijnlijk zullen ze al lang bestaan, maar ik kon ze niet vinden. Daarom zelf getekend:

Mocht je ook zo'n leuk 'one-night' luchtballonnetje hebben gemaakt? Laat het mij dan weten en laat een reactie achter. Ben benieuwd naar de resultaten!