zaterdag 27 februari 2010

Margaret Sherry Alfabet - Z for Zebra

De designer van o.a. Penny Black stempeltjes is Margaret Sherry. Nou vond ik die stempeltjes al zo ongelofelijk CUTE, maar er zijn dus ook HEEL VEEL borduurpatroontjes van haar! Sinds een paar edities koop ik het engelse blad 'CrossStitcher' en daar staat altijd een colum van haar in en soms ook wel leuke borduurpatroontjes. Nou vond ik op de homepage van dit blad het leuke dieren-alfabet. Op dit moment ben ik allemaal kleine borduurtjes aan het maken, o.a. voor kaartjes en vond dit o.a. wel leuk om even te laten zien. De letter hoef je natuurlijk niet te borduren, alleen het leuke zebraatje!




Helaas staan alle patronen alleen met Anchor nummers vermeld. HIER staat een link voor een handige Anchor naar DMC converter. Voor dit patroon heb ik het alvast erbij vermeld!