dinsdag 17 december 2013

Eindelijk mag het nieuws de wereld in!

IK BEN ZWANGER!!!

Menigeen vond het al raar dat er zo'n 'blog-stilte' was bij Crea-Marcha...
Maar lieve lezers, de afgelopen weken was ik ontzettend moe en kon ik het niet opbrengen veel 'extra's' te doen.

Inmiddels hebben we gisteren onze 2e echo gehad en alles was OK!
Armpjes en beentjes zitten er aan (EN BEWOOG!) en het hartje klopte gelukkig ook helemaal goed.

Wat is het toch wonderlijk dat zo'n klein wezentje al deel uitmaakt van je lichaam. Zonder dat je er nu nog verder iets van voelt in je lichaam.

Vandaag ben ik precies 11 weken, half juli 2014 ben ik uitgerekend. We hebben dus nog wel even te gaan.

Gelukkig gaat het 's ochtend ook alweer wat beter. Ik mag in mijn handjes knijpen dat ik niet echt misselijk ben geweest (1x overgegeven, tja, ik moet weten dat ik zwanger ben ;o), toen maar over van brood op beschuitjes in de ochtend.

Ik ben nog wel snel moe, maar mijn energie level gaat alweer stijgen. Tja, en als er zoiets wonderlijks in je lichaam gebeurt snap je wel dat je niet continu met quilten bezig bent...
Ik patch nu gewoon even een babietje in elkaar ;o)

57 opmerkingen:

Tilly zei

Wat fijn voor jullie gefeliciteerd! en sterkte voor de komende tijd.

groetjes Tilly

Ans zei

Dat worden leuke baby quiltjes en spulletjes maken. Wel alles laten zien hoor. Veel sterkte met de ongemakken die erbij horen.

martine zei

Van Harte gefeliciteerd. En geniet van je zwangerschap.

Merian zei

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!

Groetjes Merian

Hubertine zei

Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig leuk nieuws. Ik wens je succes maar vooral heel veel plezier en geluk tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat je er goed van kan en gaat genieten!!
Groetjes, Hubertine

stitchesandbeads zei

wat een top-nieuws ! Gefeliciteerd !
Geniet ervan.

groetjes
Geke

Heleni zei

Inderdaad was het erg stil bij je de laatste tijd. Weetje dat ik hier even aan heb gedacht!!!
Nogmaals van harte, allebei of eigenlijk alledrie!
Ja Marcha, vanaf nu wordt alles anders, maar zooo mooi. Nu de ongemakken, straks je mooie bolle buikje en dan......een mooi klein kindje.
Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap.

ps.heb je al een leuk patroon uitgezocht...?

Ageeth Dorsman zei

Van Harte Gefeliciteerd met jullie wondertje, en wat fijn, dat alles goed is. Het wordt ongetwijfeld je mooiste en meest speciale "project" voor 2014... Geniet maar fijn van je zwangerschap.
Lieve groetjes van Ageeth

Birgitte aka Bietje zei

Wat heerlijk voor je, gefeliciteerd, ook aan pappa. Dit wordt wel een heel mooi, nieuw project voor 2014.

Ria van Kasteel zei

Van harte gefeliciteerd, het blijft altijd nog een groot wonder.

Groetjes van Ria ;0))

martine zei

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap.

Judith zei

gefeliciteerd! dat je maar een mooie gezonde baby mag krijgen! en wat zal deze kleine straks heerlijk kunnen slapen in alle mooie dingetjes die je nog voor hem/haar zal gaan patchen :0)

quilting Jeannet zei

Heerlijk voor je Marcha, dat wordt ongetwijfeld een zalige zomer voor jullie. Van harte gefeliciteerd.Ook voor de oma ;)

giovanna rennenberg zei

Proficiat wat een mooi nieuws ik wens je een hele fijne zwangerschap geniet ervan groetjes Giovanna

Jet en Zus zei

Ha Marcha,

Gefeliciteerd!!!

Oh en nu leuke spulletjes voor de kleine maken, lekker genieten en tijd voor jezelf nemen!

Groetjes Anita

de Quiltkoffer zei

Och meid, van Harte gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie. Geniet lekker van je zwangerschap.
Groetjes Jellie

Hanny Spierings-van Wijk zei

Geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd. Zo worden de feestdagen extra bijzonder.
Geniet van je zwangerschap.
Groetjes Hanny.

hennie zei

van harte gefeliciteerd met dat blije nieuws voor jou en je man.gr.hennie

Floor zei

GEFELICITEERD!!!!!!
Wat een heerlijk nieuw is dat!
Zo'n kleine uk in je buik, dat is toch geweldig.
Het is een mooie kindje hoor, kan je nu al zien :-)
Nu natuurlijk een beeld van een babyquilt maken. Eén voor in het bedje, één voor in de wagen, één voor aan de muur, één voor..... enz.
Nou lekker genieten van je zwangerschap!
Groetjes,
Floor

katrien zei

proficiat,wat een leuk nieuws.

Noa Tonnis zei

Gefeliciteerd en geniet ervan,wij weten 2 de kerstdag of ik oma wordt mijn zoon en schoondochter kunnen niet op de normale weg kinderen krijgen en hebben IVF gedaan.

Isabelle zei

Wat super! Gefeliciteerd!!!

Groetjes Isabelle

Sabine zei

Wat een geweldig nieuws!!!
Proficiat!!!!!!!

Sabine

Klaske zei

Gefeliciteerd Marcha!

conny's quilts zei

Geweldig joh, van harte gefeliciteerd Marcha!

Quibi zei

Wat ontzettend leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!

Phyllis zei

Wat SUPER!!! Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne en leuke zwangerschap toe!

Patricia zei

Van harte gefeliciteerd, wat leuk en geniet er maar van.

Judith zei

Wat een super nieuws! Je bent bezig met een bijzondere WIP, om maar in quilt taal te blijven

Liesbeth Wessels zei

Leuk hoor, gefeliciteerd !!! Een van de ingrijpendste belevenissen in mijn leven : kinderen krijgen. Geniet ervan. groeten van liesbeth

Liesbeth Wessels zei

Leuk hoor, gefeliciteerd !!! Een van de ingrijpendste belevenissen in mijn leven : kinderen krijgen. Geniet ervan. groeten van liesbeth

marianne zei

Gefeliciteerd geniet ervan!!
groetjes Marianne

M Verheij zei

Gefeliciteerd,nu maar een kinderquilt maken.
Dat is jouw wel toe vertrouwd.
Maaike

Ineke Hulzebos zei

Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws. Heel veel geluk en gezondheid!

Liefs, Ineke

Terray zei

Super gefeliciteerd, wat een wondertje is dat toch zo'n zwangerschap. Geniet ervan!!

Lieve Groetjes
Tertia

feltfree på Åsly zei

Gefeliciteerd. Leuk om het jaar met zo'n nieuwtje uit te zitten.

jolanda zei

Wauwwwwww Marcha... wat een gewéldig nieuws!!!! Gefeliciteerd hoor en je hebt het goed uitgekiend. Wanneer jullie kleintje geboren wordt, is het (als het goed is) heerlijk weer om lekker buiten te wandelen saampjes. En nu natuurlijk een mooie babyquilt maken hé? Veel plezier van je zwangerschap.

Sis Voorn zei

Van harte gefeliciteerd !
Patch maar lekker ;))

Quiltstudio Babette zei

Heel hartelijk gefeliciteerd Marcha!!
Geniet van alle bijzondere dingen.

Lieve groetjes Babette.

Linda Knowles zei

Super, wat ontzettend leuk nieuws. Gefeliciteerd! En nu genieten van je zwangerschap en laat je af en toe lekker in de watten leggen.

Groetjes,
Linda

Simone zei

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Marianne zei

Gefeliciteerd Marcha, wat leuk zeg!
Groetjes Marianne

Carin zei

Gefeliciteerd aanstaande mama !! Een baby in elkaar aan het patchen? Dit wordt je mooiste quilt ooit ;-)

Mireille zei

Van harte gefeliciteerd, wat een leuk nieuws,
en voor je het weet is het juli!

groetjes
Mireille

Ann Vermeulen zei

super.geniet maar van deze tijd want voor je het weet is jullie baby daar

rockgranny zei

Congratulations!

Wilma zei

van Harte Gefeliciteerd, een fijne zwangerschap gewenst. Dat je er lekker van mag genieten.

Met Naald en draad op Bonaire zei

Wat leuk, van harte gefeliciteerd.

wilma oud zei

Wat heerlijk voor jullie Marcha. Van harte gefeliciteerd!!!!

Gré zei

gefeliciteerd, geniet van de voorbereidingen. Stofjes genoeg in de winkel om iets moois voor de kleine te gaan maken

Groetjes Gré Kuijvenhoven

Klazien Scheepstra zei

Geweldig,wat leuk.
Geniet van je zwangerschap !

Nardy zei

Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Geniet er van en fijne feestdagen!

Klarissza zei


Hello Marcha!
Gelukkige moeders...
Ik wens u gezondheid
veel gelach
vreugde en liefde!!!
Lieve groetjes van Klarissza_Hungary
http://klarisszaquilt.hu

clara zei

Superleuk! Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat het een fijne tijd voor jullie wordt! Groetjes, Clara

Daniëlle zei

Van harte gefeliciteerd!! Ben niet de eerste die het schrijft maar: geniet van deze periode!! Lieve groeten, Daniëlle

Gert zei

Een beetje een late reactie, maar van harte gefeliciteerd met jullie aanstaand ouderschap! Succes met de zwangerschap, en voor zo dadelijk alvast fijne Kerstdagen toegewenst!

Craftluver Marianna zei

Super joh! En het gewone patchen komt wel weer! Lekker even goed aan jezelf denken! Ben je begonnen aan een baby quiltje?