zaterdag 21 december 2013

De hexjes van moeders...

Wat een lieve reacties heb ik van jullie gekregen op mijn vorige berichtje! Super!
Je moet weten dat ik op dit moment echt op een roze wolkje zweef, dan is het heel fijn om zoveel meedeleven van jullie te krijgen!

Gelukkig krijg ik al wat meer 'energie' terug en land ik weer even terug in de lapjes. Een zachte landing gelukkig ;o)
Vandaag is moeders gezellig in de winkel aan het meehelpen en tussendoor is ze lekker aan haar hexagonnetjes quilt aan het werken. Ze is bijna halverwege met het maken van de bloemetjes en alvast gestart met het eerste gedeelte in elkaar te naaien.
 

Hier zie je al en kleine punt van de quilt.. als je de quilt recht van voren ziet zul je lichte en donkere banen herkennen.


 En het is ook zo leuk steeds weer nieuwe bloemetjes samen te stellen. Niet dat ik ze maak hoor, maar het is wel leuk als er nieuwe stofjes zijn die - hint - hint - aan moeders te geven. 

Ook vandaag, net de nieuwe lijn van Judie Rothermel online gezet en kon het niet laten er een paar stofjes voor mijzelf uit te pikken. Omdat ze 'toch' in de winkel was heeft ze alvast een voorbeeldje gemaakt van zo'n bloemetje met 2 van de Peace & Unity stofjes, en het is echt een plaatje geworden!


Voor wie het leuk vind te zien uit welke stofjes het bloemetje is gemaakt: 
 



Hihi en zo 'lenen' we wel eens stofjes van elkaar, het gaat over en weer!

Voor nu wens ik iedereen een heel fijn weekend!
Groetjes en bedankt voor het langskomen!
Marcha