zaterdag 6 augustus 2011

Zomaar een zaterdagavond

Hihi, ik heb even geen inspiratie voor een titel, dan maar dit! Net alle deelneemsters voor de Charm Club de email verstuurd met hun partners voor de Lapjes Ruil. Ik ben erg benieuwd wat het dit keer gaat brengen!

En toen zat ik zomaar lekker te bloggen, even overal neuzen. En zo kwam ik via Sabine (blogroll) op de site van Paper Panache. Een site voor de echte paperpiece liefhebbers (IKIKIKIKIK). Je kunt je eigen Fairy Godmother toegewezen krijgen! Hahahaha, ik denk, dat moet ik ook even uitproberen. Klein vraagtestje invullen en voila, ik heb het patroon van Bastenovia. Ze ziet er erg vriendelijk uit, maar dat zal pas blijken als ik 'm zou maken.... Hieronder al een preview van een andere fairy godmother. Meer kun je hier bekijken.

Thimbletine by Anne Sidell, Simi Valley, California

Verder vind ik het zo leuk wat er allemaal word gemaakt in Quilt/Patchworkland! Zo'n lust voor het oog om van blog naar blog te hoppen en al dat moois van iedereen te zien! Ik wens iedereen veel succes met al hun werkjes!

Bij mij binnenkort ook weer het e.e.a. van mijn hand hoor. Ben momenteel veel aan het voorwerken voor de presentatie op de 2 aankomende braderieën, en natuurlijk om mijn patroon/pakketjes sectie in de webshop wat aan te vullen. Ben met allemaal leuke kleine dingetjes bezig. Maar zo zachtjes aan begint het bij mij heel erg te kriebelen om weer eens aan een 'groter' werkstuk te gaan beginnen. Maar ik heb zoveel ideeën, dat ik eigenlijk gewoon terug bij af ben en het uiteindelijk dus niet weet wat ik ga maken. Erg is dat he! Maar goed, rust moet even in mijn koppie komen en dan kan ik weer verder...




6 opmerkingen:

jolanda zei

Oooooh jaaah... die Fairy Godmother heb ik laatst ook 'gekregen'. De mijne heet Waxzluria! Wel jammer dat er geen totaalplaatje bijzit hé? Je zult haar dus echt eerst moeten maken om te weten hoe ze eruit zit!
Ja ik ken dat wel hoor... soms heb ik ook zoveel ideeën en heb ik overal zin in om te gaan doen dat ik niet kan kiezen... uiteindelijk heb ik dan aan het eind helemaal niks gedaan pfffff.
groetjes, Jolanda

Roos zei

Ik moet mijn petemoei ook nog maken, het is wel spannend omdat je niet weet hoe ze er uiteindelijk uit komt te zien.
Groetjes Roos

AnitaS zei

Ik heb het patroon ook al, nu de tijd nog. Ik heb mijn ruilpartner voor de charmswap binnen, dus dat wordt vanmiddag snijden.

Handmade by Mai zei

Het patroon ligt hier ook al een tijdje, moet er echt eens aan beginnen. Misschien na de vakantie

Miny zei

Het idee dat je haar eerst moet maken om te zien hoe ze er uit ziet, vind ik wel grappig.
Die jou is leuk geworden!!

Groeten Miny

Liesbeth Wessels zei

Wat leuk ik heb het ook ingevuld. Ben dol op fairy grandmothers. Ik heb scizza en nog wat, ben de naam al weer kwijt. groeten van liesbeth