vrijdag 25 november 2011

Weer een speldenkussentje er bij....

Nee, ik zit niet stil.... altijd bezig. Zo tussendoor is er ook weer een affo bijgekomen. Weten jullie nog dat ik aan een speldenkussentje bezig was van de workshop die ik bij Sue Daley heb gevolgd? Ik was tijdens de workshop zover klaar dat ik 1 kant hiervan af had: 

 

Ik heb 'm omgetoverd tot een speldenkussen die kan hangen, lekker makkelijk aan mijn naaimachine tafeltje. Dan heb ik 'm altijd bij de hand!



Wat is ie gezellig geworden he! Een beetje van mezelf.... en een beetje van Maggie.

Veel patch plezie!

15 opmerkingen:

AnitaS zei

Hij is wel heel leuk geworden. Vooral het gedeelte van je zelf.

soyee zei

Dat ziet er leuk uit. Handig om zo op te hangen.
Mijn appeltjes heb ik weer aan de boom gehangen..

carine zei

Prachtig , gewoon een super ideetje om dit op te hangen,bedankt voor de Show en Tell en tot weldra , een leuke en creatieve dag verder Carine-patchworkstar

anita zei

mooie kleurtjes meid, dit noemen ze een eye-catcher!

aniet

katrien zei

Hele leuke is het geworden.

Quiltswaen zei

Hoi marcha,

wat leuk geworden zeg!
een vraagje wanneer is weer de volgende charm-club??
Ik heb de smaak te pakken hoor!

foekie's fashion zei

Wat is die leuk geworden, heel apart hoor. Groetjes van Joke

risja zei

Heel leuk geworden, zeker omdat er een beetje van jezelf bij is gegaan.

Quiltswaen zei

ohh wat jammer, dat duurt nog zo lang!!

Daniëlle zei

Heel leuk idee joh! Mooi geworden!! Prachtige tulp ook! Mooi weekend verder, liefs, Daniëlle

Roos zei

Wat een leukerd...
Groetjes Roos

Els zei

Hij is leuk!!! En gezellige stofjes heb je gebruikt!

cindy zei

Wat een lieverdjes, heel mooi

Lida zei

Wat een gezellig speldenkussen is dit geworden! Ik wil je meteen even bedanken voor de leuke pakjes! Straks uitpakken! Groetjes
Lida

Terray zei

Nou zeg!!! wat een leukerd!! Vast/hopelijk simpel te maken.
Je hebt ook erg leuke frisse stofjes ervoor gebruikt.
Is dit als een pakketje in je winkeltje te krijgen???
Nou wacht maar even......ik kijk zelf wel hahaha. Effe snuffelen bij je

Groetjes
Tertia