zaterdag 10 december 2011

RoundRobin 2011 • Grande Finale!

Eindelijk is het dan zover. We mogen alles tonen waar we aan hebben gewerkt, en.... natuurlijk onze eigen topje die weer terug gekomen is!

Ik wil allereerst iedereen bedanken die op het vorige blog-berichtje heeft gereageerd. Helaas door drukte en weinig tijd is het mij niet gelukt bij iedereen te komen kijken of terug te reageren. Ik vind het erg spannend hoe de tops van iedereen er in zijn totale vorm uitzien en ik ga zeker de komende weken de 'schade' even inhalen.

De afgelopen maanden heb ik al gewerkt aan dit blogberichtje. Telkens een stukje er bij schrijven tot ik het vandaag eindelijk kan publiceren.

Hieronder zie je het verloop van de projectjes die ik binnenkreeg en waaraan ik een rand heb gezet


1e ronde • Middenstuk, gemaakt door Marcha



*  *  *  *  *
2e ronde • Eerste 4 randen, gemaakt door Marcha
* Middenstuk gemaakt door Conny
 

*  *  *  *  *
3e ronde • 2 randen, rechts en onder, gemaakt door Marcha
* 4 randen, gemaakt door Yvonne
* Middenstuk, gemaakt door Liesbeth



*  *  *  *  *
4e ronde • 2 randen, links en boven, gemaakt door Marcha
* 2 randen, rechts en onder, gemaakt door Aart
* 4 randen, gemaakt door Liesbeth
* Middenstuk, gemaakt door Patricia


*  *  *  *  *
5e ronde • 2 buitenste randen, links en boven, gemaakt door Marcha
* 2 randen, rechts en onder, gemaakt door Conny
* 2 randen, links en boven, gemaakt door Liesbeth
* 4 randen, gemaakt door Aart* Middenstuk, gemaakt door Yvonne


*  *  *  *  *
6e ronde • 2 buitenste randen, links en boven, gemaakt door Marcha
* 2 buitenste randen, rechts en onder, gemaakt door Liesbeth
* 2 randen, links en boven, gemaakt door Yvonne
* 2 randen rechts en onder, gemaakt door Patricia
*4 randen, gemaakt door Conny
* Middenstuk, gemaakt door Aart

En we sluiten af met ... de top die ik weer terug heb gekregen na een jaartje gerouleerd te hebben in zowel Nederland als België.




Conny bedankt voor het organiseren. Verder bedank ik iedereen die hieraan gewerkt heeft: Aart, Conny, Liesbeth, Patricia en Yvonne.

17 opmerkingen:

Tineke zei

heel bijzonder om te zien..je eigen vind ik heel leuk :)

AnitaS zei

Ik vind ze allemaal mooi. Maar ik weet zeker dat je heel blij bent met die van jezelf.

Quiltblog Janine zei

Ik vind ze allemaal heel erg leuk, sfeervol en kleurrijk. Leuk de gekozen patronen en stofkeuze.

Liesbeth Wessels zei

Grappig hoe we allemaal op een andere manier ons verhaal over de finale opbouwen. Leuk zoals jij het gedaan hebt. Het resultaat van jouw quilt is ook mooi en geheimzinnig. Goh wat was dit leuk. groeten van liesbeth

Quibi zei

Hij is erg leuk en magisch geworden (en gebleven natuurlijk). Jij ook bedankt!

Aart zei

Leuk om alles weer te zien, sommige waren een beetje weg gezakt. Ik hoop dat je blij bent met de rand die ik heb toegevoegd. Veel succes met het omturnen van top tot quilt.
http://quiltaart.blogspot.com

Klaske zei

Hij is mooi geworden Marcha! Het was leuk om mee te doen hé?!

conny's quilts zei

Wat leuk om zo al jouw bijdragen op een rij te zien! Je top is leuk geworden! Veel plezier bij de afwerking Marcha!

Shirley zei

Wow wat een kleuren, het lijt me heel moeilijk om voor een ander iets te bedenken, je wit het zo goed, mooi en speciaal doen, terwijl minder soms beter is, net als bij de eenvoudige maar perfecte rand rond die bloemen middenblok. Moet je ook maar durven! Ha, tovenaarsquiltje, wat een mooie.

jolanda zei

Wat bijzonder om na een heel jaar je quilt weer terug te zien en te zien wat er allemaal bijgemaakt is.
Erg mooi geworden allemaal hoor.
groetjes, Jolanda

Lida zei

Mooi geworden! Groetjes
Lida

Roos zei

Wat spannend om dan na een jaar je eigen quilt weer terug te krijgen. Hij is wel mooi geworden hoor, de andere trouwens ook.
Groetjes Roos

Els zei

Wat een bijzondere top is het geworden!

Pauline zei

Marcha, de top is een magisch geheel geworden, het is heel verrassend te zien wat de mede-RRers er van gemaakt hebben aan toevoegingen. Ik vind de opbouw van je blogje ook erg leuk, het leest als een spannend verhaal.
Groetjes, Pauline

foekie's fashion zei

wat bijzonder leuk om aan zoiets mee te doen. Ze zijn allemaal wel mooi geworden hoor.
Groetjes van Joke

Jasmijn zei

Ik vind je quiltje erg leuk geworden.
groetjes van ons allemaal

Terray zei

Hoi Marcha, wauwwww jouw felle round robin quilt is prachtig geworden.
Heel hekserig hahahaha maar helemaal in balans vind ik!

Lieve Groetjes
Tertia