maandag 26 december 2011

Lang gewacht

5 December, de dag van Sinterklaas heb ik al een tipje van de sluier opgelicht van de kerstswap. Mijn eerste kadootje had ik reeds uitgepakt... de rest nog lekker ingepakt, en telkens, als ik een rustig momentje had voor mijzelf, er lekker weer eentje uitgepakt.
Ik zal nog even de eerder gepubliceerde foto er bij pakken, hoe ik mij heerlijk zat te verkneukelen dat ik het doosje met pakjes open maakte:


Dit zou je toch iedere week gewoon zo lekker moeten 'krijgen'. Een doosje vol hebberigheidjes!

Eindelijk mogen we vandaag dan laten zien wat we gekregen hebben. Ik had een goed gevulde doos vol lieve dingetjes:



K - Knutselpakketje Rendier
E - Engeltjes
R - Rendier van hout

S - Servetjes voor op de kersttafelT - Een zelfgemaakt Tasje gevuld met hele bijzondere Theetjes

en een extra kadootje: een kerst magazine!


Vinden jullie het tasje geen snoes! Dank je wel Annelies! En dank je wel Katrien voor het organiseren! Ook dit jaar was het weer zeer geslaagd!

23 opmerkingen:

katrien zei

Hé hier ook al zo'n leuke kadootjes.Geniet ervan.

carine zei

Mooie geschenkjes en een superleuk tasje , heel verzorgd gebracht. Groetjes Carine

Berna zei

Ook hier leuke cadeautjes. Geniet ervan.

Nanske zei

Wat een leuke tas boordevol mooie en leuke dingen...
Veel plezier ermee ;-)

Liesbeth Wessels zei

Dat tasje is schitterend en de andere kadootjes zijn ook heel erg leuk. Leuk is dat toch zo'n pakket om naar uit te kijken. groeten van liesbeth

Anita - Vlijtige Handjes zei

Leuke cadeautjes in zo'n keileuk tasje. Het maken is leuk maar het uitpakken......
Groetjes Anita

AnitaS zei

Wat zijn er tochoveral leuke dingen te zien. Geniet er maar van.

Shirley zei

Ook al zo verwend, en jazeker, dat tasje is enig!

Willeke zei

Leuke cadeautjes! Enig tasje en de engeltjes vind ik ook erg mooi.

Guusje, zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen, dat tasje is zeker erg mooi.

Lida zei

Je bent goed verwend door haar, erg leuke tas! Groetjes
Lida
P.S. En nog bedankt voor jouw leuke pakjes!

Opoe gea zei

Ook al zo'n mooi pakket
Geniet er maar van
De tas is prachtig

Klaske zei

Leuke cadeautjes. Geniet ervan

jolanda zei

Wat heb je leuke dingen gekregen!! Kan me voorstellen dat je je zat te verkneukelen bij al die gezellige pakjes.
groetjes, Jolanda

Annemieke Price-Talen zei

Mooie pakjes en het tasje is erg leuk.

carina zei

leuke pakjes heb je gehad was zeker leuk om zo elke keer wat open te maken he. Groet Carina

Wendy zei

wat een leuke kadotjes !
ik hoop dat jij ook hele fijne kerstdagen hebt gehad !

Jenni zei

Oooh wat heb je leuke dingen gekregen, fijn hè?

Yvonne zei

Leuke cadeautjes heb jij mogen ontvangen, geniet ze.

Cybele's patch zei

Je bent goed verwend door je swappartner. Leuk om op tweede kerstdag ook nog wat uit te pakken. Ik ben vooral helemaal weg van de engeltjes.

cindy zei

Wat ben jij rijkelijk verwend. Leuk hé als je dit allemaal mag uitpakken. Ik vind de engeltjes zo super mooi

Gert zei

Wat een leuke cadeautjes heb je ontvangen. Geniet ervan en een fijne jaarwisseling gewenst.

Hennie zei

Mooie kadoos heb je ontvangen geniet er maar lekker van.
Goede jaarwisseling en een geweldig 2012 ! ! !

Groetjes Hennie.