dinsdag 20 december 2011

Ze zijn weer de klos...

... ja hoor, ze zijn weer de klos! Wie? De klosjes zelf natuurlijk. Vorig jaar december ben ik met dit 'tussendoor' projectje begonnen, alles op de hand. Tot en met februari heb ik er aan gewerkt, hierna zijn ze even 'in de kast' beland.

Wat moest er ook al weer gebeuren? Totaal maak ik 180 klosjes, verdeeld over 18 rijen van ieder.... juist -je hebt meegerekend- 10 klosjes breed. Toen ik in februari van dit jaar de klosjes op heb geborgen, had ik 8 rijen af.



Inmiddels ben ik al weer wat daagjes bezig en heb ik weer 3 rijen af, ik zit nu totaal dus op 11 rijen. Nog 7 te gaan!



Na de masterclass van Ted Storm is er voor mij de wereld van applicatie open gegaan. Ik ben aan het tekenen geslagen voor een mooie applicatie rand rond mijn klosjes heen.... nog niet zo makkelijk natuurlijk, daar zoveel mogelijkheden mooi zijn.

Keuzes, keuzes, keuzes.... het zou eens wat makkelijker moeten zijn! Haha, nou ja, leuk om mij de komende weken mee bezig te houden en maar eens een goede goes te maken uit de gemaakte ontwerpjes!


Veel patch plezier dit weekend!

10 opmerkingen:

Tineke zei

wat ziet dit er mooi uit....een prachtig geheel

foekie's fashion zei

Leuk effect als ze zo aan elkaar zitten. Ben benieuwd naar je rand. Groetjes van Joke

Debby zei

Mijn klosjes wachten ook nog in een mandje....... Ben benieuwd naar je zelf ontworpen rand!

groetjes Debby

Roos zei

Wat mooi, ik ben benieuwd naar je rand.
Groetjes Roos

AnitaS zei

Wat heb je dat mooi gedaan met die kleuren. Ben benieuwd naar de rand.

jolanda zei

Wat een mooie kleuren heb je weer gebruikt! En hoe heb je dat zo leuk gedaan op de bovenste foto? Alleen de middelste baan heeft kleur. :-)
Ook ik ben heel benieuwd wat je van de rand gaat maken.
fijne kerstdagen!!
groetjes, Jolanda

Warna's Inspiratie zei

OOh, prachtige klosjes, en wat een mooie kleuren ik ben benieuw naar je rand, groet Warn

Carin zei

Die ziet er superleuk uit !!
Je vroeg of het patroon van dat klosjes ornament nog ergens te krijgen was. Ik weet het niet want het komt uit een tijdschrift genaamd just cross stitch christmas ornaments uit het jaar 2007. Soms kom je ze tegen op ebay deze oudere uitgaves.

Cybele's patch zei

Erg mooi en heel anders dan de meeste.

anita zei

Hoi,
Nee hoor het lijkt maar of ik ben begonnen het is zomaar even kijken of ik het kan,hihi, wil dolgraag de orginele stofjes als ik echt ga beginnen aan Tiny town!!
Aniet