dinsdag 26 maart 2013

Vooruitzicht om te watertanden...

Wat zijn er weer heerlijke projecten voor het najaar op komst.
Op dit moment ben ik al weer druk in de weer met nieuwe planningen voor najaar en winterseizoen 2013/14, alsof we nu nog niet genoeg van de winter hebben. Ach, ik zit nu nog in de wintersfeer zullen we maar zeggen met de sneeuw hier in Zeeland!

Zoals vorige week al aangekondigd start er o.a. de Blok van de Maand met de Sneeuwmannen 'Warm Winter Blessings'. Dit blok wordt grotendeels gemaakt met Vliesofix applicatie van de wol-onderdeeltjes en stitchery om het mee af te werken. Een superleuk werkje, welke ik in ieder geval al heb gereserveerd om te maken!
Mocht je hier niet zo veel voor voelen en meer het type zijn 'antiek/reproductie patchwork' dan start er een 2e B.O.M, in November wel te verstaan.


Deze B.O.M. genaamd 'Hampton Ridge' is ontworpen door Red Crinoline Quilts en zal worden gemaakt met de door Paula Barnes ontworpen stoffencollectie uit de gelijknamige serie. Deze serie zal rond september/oktober 2013 uitkomen, maar ik heb voor jullie hieronder al een kleine sneak-peak wat je hierin aan stoffen kan verwachten:


Paula Barnes ontwerpt haar reproductiestoffen al enige jaren voor Marcus Fabrics en verzamelaars & reproductie-enthousiastelingen zullen haar dan ook zeker kennen.

In de voorlaatste Quiltmania, nr 93 stond een heel artikel over Paula en haar quilts. De sfeerfoto's waren in ieder geval om bij weg te dromen. Samen met Mary Ellen Robinson runnen zij hun bedrijf 'Red Crinoline Quilts'. Klik eens op het linkje, dan kom je vanzelf op hun site.


Meer over de blok van de maand programma's kun je uiteraard op de site nalezen:
KLIK HIER.


Ik weet in ieder geval wat mij te wachten staat in het zomerseizoen: Veel afmaken zodat we najaar 2013 weer lekker aan de slag kunnen met veel nieuwe projecten!