zaterdag 13 juli 2013

Sneeuw gesignaleerd...

... gelukkig alleen op de quilt!
Nee, wat een heerlijk weer hebben we gehad zeg! Fijn weer om lekker buiten te zitten met een handwerkje!

De blokken gaan nu lekker hard, met het Valdani garen waar de wollen stoffen mee omgefestoneerd worden gaan de applicatieblokken als een speer!


Vaak geef ik de sneeuwmannetjes (en vrouwtjes) eerst een gezichtje voor ik verder ga, het is anders zo ongezellig werken aan zo'n blok. De sneeuwpop spreekt toch meer als ze oogjes hebben!




Wat een leukerds zijn het he! Ik ga er steeds meer van genieten.
Gelukkig schiet de tijd al aardig op voor degenen die zich al hebben ingeschreven voor de BOM. Nog anderhalve maand en dan trappen we af met de Bee die aan deze BOM vastzit, hierna volgt elke maand 1 blok met deze leukerds, en ze zijn een prima afwisseling naast een ander quiltproject!

Fijne (quilt-)dag!

11 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Ze zijn inderdaad erg leuk.
Fijne dag Frederika

Quibi zei

Wat zien ze er leuk uit!

Judith zei

Het zijn snoepies

Phyllis zei

Schattig! Ik ben sneeuwmannen-gek, je bent er lekker op tijd mee.

Jora zei

Wat een leukerds en wat een goed idee om eerst de gezichtjes erop te maken. Zie je tenminste gelijk met wie je te maken hebt :-)
Gr. Joke

Ineke Hulzebos zei

Ik vind ze zo mooi en leuk!

Carin zei

Wat worden ze toch leuk !!

Nanske zei

Ja,he...wat een mooie quilt word dat weer.
De stoffen zijn ook zo mooi!
Ik vind die zeker super geslaagd.
Knap,hoor.Nanske..
Fijne dag nog en geniet maar veel van het zonnetje,he ;-)

Hubertine zei

Wat een vrolijke sneeuwmannetjes!!!

familiesadessaram zei

ziet er mooi uit

Trudy zei

Je krijgt gewoon zin in sneeuw, met die mooie mannen! Leuk hoor!
Het is dat er al 3 jaar een (ander)sneeuwmannen patroon in de wacht ligt, maar ànders....
groetjes, Trudy