vrijdag 13 september 2013

Even delen...

Een middagje in de winkel.... ja, soms word je verblijdt met al wat moois wat er voorbij komt.
Vandaag kwam Iet haar Grandmother's Flower garden laten zien... 
Ze vond het niet erg dat ik haar resultaten even met jullie wilde delen...

Afgelopen zomer heeft zij hier noestig in haar strandhuisje aan gewerkt. Gelukkig hebben we een mooie zomer gehad, dat zie je dan ook wel aan het resultaat! Wat een werk, wat een bloemen! De bloemetjes zijn allemaal gemaakt met restjes van rozenstofjes
.
Gosh, wat kunnen we toch een mooie dingen van al die restjes maken!


Nu was het zover om een mooie rand erbij uit te zoeken, we hebben dan ook zeker iets moois erbij gevonden! 


Uiteindelijk zal de quilt een afmeting krijgen van zo'n 2,40 x 2,50mtr.
Ik vind het nu al een plaatje!
Veel succes Iet met het afmaken van je Quilt!


Ondertussen kwamen er wat doosjes uit Frankrijk binnen...O.a. het nieuwe boek van Xenia Cord, Kay & Lori Lee Triplett 'Chintz Quilts' waar ik erg nieuwsgierig naar was! Een dik en zwaar boek, vol met foto's van Sitsen, antieke sits & broderie persé quilts.
Ook zat de nieuwe Herfstspecial van de Quiltmania in de dozen, evenals de leuke Quiltmania Agenda's voor 2014!

Oh wat is het een snoepje... nu is deze agenda altijd al erg leuk.
Hier een paar sneak peaks van de binnenkant:
 


Ondertussen is mijn zus Vera nieuwe koekjes aan het voorbereiden...
Zelfgebakken kaneelkoekjes in de vorm van pompoenen! Ik denk zomaar dat er volgende week het 'pompoenenthema' op het programma van de theetuin staat!


Bedankt voor het langskomen!
Veel patch plezier!
Marcha