woensdag 11 september 2013

Sneak Peak...

'Sneak Peak' zeggen we dan, even een kijkje wat er allemaal weer aan gaat komen.
Nu is het echt duidelijk dat het najaar is begonnen: de nieuwste Agenda's van de Quiltmania zijn uitgekomen en onderweg naar Dreischor...


Vind dat altijd zo'n keerpunt in het jaar: als de nieuwe agenda's er zijn weet je dat de zomer voorbij is. Net als met de kruidnootjes... hihi, die zag ik vorige week alweer in de schappen van de supermarkt liggen! Whaa.... nog even wachten hoor Klaas!

Maar laat die stofjes maar komen!
Voor het najaar weer erg mooie en warme tinten binnen gekregen. Hieronder zie je 'Harvest Palette' van Molly B, voor Marcus Fabrics. Zie je hoe mooi het kleurt bij de Quilt op de cover van de Quiltmania Agenda! Bon! Daar is wel een mooi quiltje mee te maken!


Leuke blenders zijn er in de serie van 'Summit Rose' van Paula Barnes, eveneens van Marcus Fabrics.

Extra leuk detail zijn de 'Schoofjes' die vanaf heden in de winkel verkrijgbaar zijn.
Daar de winkel in het Vlasdorp 'Dreischor' ligt, was het onvermijdelijk hier iets leuks mee te doen: de Vlas Schoofjes waren geboren!


En wie van roosje houdt komt ook niet bedrogen uit dit najaar: prachtige serie van Lecien 'Antique Rose' in vele denkbare tinten. Wie zet deze roosjes in het water?!


Ik weet het wel... ik vind alles mooi. Sorry, daar help ik jullie ook niet mee.
Genoeg projecten die in mijn hoofd ronddwarrelen om te gaan maken. Al is het maar 1 blokje... even uitproberen...

Fijne dag, bedankt voor het langskomen!
Veel Patch Plezier!
Marcha