zaterdag 22 februari 2014

Nieuw borduurprojectje...

Voor onze aanstaande nieuwe aardbewoner! Haha...
Tja, als handwerkende moeder wil je je kindje toch wel iets meegeven op deze nieuwe wereld! Laat ik nu een (te) schattig patroontje op de plank hebben liggen, ontworpen door Joan Elliott. Ik ben helemaal gek op de patroontjes die deze Amerikaanse ontwerpt.

Het zijn een aantal jonge bosdiertjes bij elkaar, zó ontzettend vertederend, dat mag ik niet laten liggen.

Zie hier mijn resultaat van afgelopen zondag, heb ik weer heerlijk ongestoord kunnen borduren!



11 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

O, dit wordt heel leuk! Succes.

Phyllis zei

Wat een lief patroon, dat zal straks mooi staan in de babykamer.

Floor zei

Ziet er zooooo lief uit!
Zie je het al voor je als je je kleine kindje je borduurwerk laat zien?
Leuk al die diertjes, daar zal hij of zij van genieten.

Anna zei

Ah wat lief

ella zei

wat een mooi borduurwerk zal dat worden.

AnitaS zei

Wat een mooi begin is het. En wat is nu fijner dan voor je kindje te borduren.

wilma oud zei

Oh wat is dit lief. Groetjes Wilma

Ans zei

Wat een lieverdje!

Corn Dena zei

wat een gave dingen!!
schilderijen

Hubertine zei

Zo leuk om te doen! Ziet er schattig uit.
Voor mijn kiddies heb ik ook Peter Rabbit en Paddington geborduurd.

Craftluver Marianna zei

oh schattig! Als ze daar nu eens behang in hadden he! Weet je al het thema van de kinderkamer? Of doe je thema loos|?