maandag 27 september 2010

Bee in Brouwershaven




Vandaag ben ik gezellig met mijn moedertje mee geweest naar de Quiltgroep waar ze bij zit. Eén keer in de maand hebben zij een bijeenkomst op de maandagmorgen. Het was erg gezellig. We waren met 6 dames. Eerst werden de nieuwe werkjes geshowd. Zo was er een dame die met de Stack 'n Wack techniek bezig was. Een andere dame had haar log-cabin 'optische illusie' bijna klaar. Ook kwam er een vis en paper-piecing hartjes voorbij!
Helaas heb ik geen foto's gemaakt, had wel zo leuk geweest. Over een maandje ga ik weer en zal ik het hopelijk niet vergeten. Daarna kwamen de handwerkjes uit de tassen. Zelf heb ik een erg dankbaar werkje af kunnen maken: de binnenkant/onderkant van de Kaffe Fasset tas! Nu kan ie dus echt in gebruik genomen worden!
Dan gaan we een guirlande maken van 4 verschillende soorten stofjes. Een leuk klusje voor zo'n maandag ochtendje. Heb er nu al zin in!

Zelf ben ik nog niet veel verder met mijn huidige werkjes. Afgelopen week en weekend weinig hobby-tijd gehad. In ieder geval volgende week wat meer tijd, dan heb ik een weekje vrij. En als het weer er zo uitziet als nu dan denk ik dat we niet heel veel buiten zullen doen... al zal de tuin wel even onder handen genomen moeten worden! Voor- en achtertuin winter-klaar maken is ook erg leuk werkje!