maandag 27 juni 2011

Waterijs blokjes klaar

Inmiddels zijn de overige 3 blokjes voor de Waterijsjes-Sampler klaar. In een van mijn vorige berichtjes kon je lezen dat ik de kleurtjes voor dit projectje zo tekenend vond voor waterijsjes.
Alle blokjes zijn -uiteraard-  met de hand gemaakt, ook het log cabin blokje. Normaal doe ik log cabin blokken altijd op de naaimachine, maar vond dit ook wel eens verfrissend om te doen. En joh... in een avondje kan je ver komen!


Om de blokjes nadat ze getekend en geknipt/gesneden waren neer te leggen, heb ik een grote microvezeldoek van de Action gepakt en opgespannen op een groot stuk stevig karton. Hier heb ik de onderdeeltjes op 'geplakt'. Blijft natuurlijk vanzelf plakken.


Afgelopen zaterdag heb ik gedemonstreerd tijdens de open dagen van Kadoshoppie.nl met als thema 'Thee & Taartjes'. Ik heb een paper-piece patroon ontworpen met dit thema, erg leuk al zeg ik zelf. Heb ook erg leuke reacties van de bezoekers gehad. Helaas heb ik de foto's nog niet in mijn bezit, maar zal deze van de week zeer zeker gaan tonen op mijn blog!

Zo, en nu ga ik eerst een (water)ijsje nemen....