zondag 1 januari 2012

Een fijn 2012 gewenst!

Iedereen een fijn en vooral een goed handwerkjaar gewenst! Dat er maar heeeeeel veeeeeel mooie nieuwe dingen gemaakt mogen worden!



Net even een snelle blik langs de blogjes gedaan en ik zie ze al verschijnen: de eerste huisjes! Oh wat leuk om te zien. Ik wens iedereen veel sterkte die zich heeft voor genomen er elke dag 1 te maken! Wat een werk zal dat worden!


Vandaag ga ik lekker rustig aan doen. Helaas trad gisteren een verkoudheidje/griepje in... geen erg goed begin van 2012. Maar ja, ik trakteer mij vandaag maar even lekker op wat rust. Nog even wat doen en daarna lekker ontspannen bij wat leuke programma's voor de televisie... 


Ik kon jullie dit plaatje trouwens niet onthouden: wat een lief engel-babytje he! Ik ben gek op engeltjes....



Fijne dag!
Marcha