zondag 1 januari 2012

Een fijn 2012 gewenst!

Iedereen een fijn en vooral een goed handwerkjaar gewenst! Dat er maar heeeeeel veeeeeel mooie nieuwe dingen gemaakt mogen worden!



Net even een snelle blik langs de blogjes gedaan en ik zie ze al verschijnen: de eerste huisjes! Oh wat leuk om te zien. Ik wens iedereen veel sterkte die zich heeft voor genomen er elke dag 1 te maken! Wat een werk zal dat worden!


Vandaag ga ik lekker rustig aan doen. Helaas trad gisteren een verkoudheidje/griepje in... geen erg goed begin van 2012. Maar ja, ik trakteer mij vandaag maar even lekker op wat rust. Nog even wat doen en daarna lekker ontspannen bij wat leuke programma's voor de televisie... 


Ik kon jullie dit plaatje trouwens niet onthouden: wat een lief engel-babytje he! Ik ben gek op engeltjes....



Fijne dag!
Marcha

8 opmerkingen:

AnitaS zei

Een heel gelukkig en gezond 2012. Gauw beter worden hoor.

Ageeth Dorsman zei

Jij ook een heel gelukkig, gezond en
creatief 2012 gewenst! Enne, ik lijd
met je mee, want ook hier vervelende
verkoudheid/keelpijn voor DH en mij...
Groetjes van Ageeth

Jasmijn zei

Hee das geen vrolijk begin dus! Maar nogmaals alle goeds voor 2012 en doe maar even lekker rustig aan.
veel liefs van ons allemaal

katrien zei

Gelukkig Nieuwjaar.

Roos zei

Beterschap en de allerbeste wensen voor jou en je familie voor het nieuwe jaar.
Roos

Annemarie zei

Beterschap en de allerbeste wensen voor 2012!! Groetjes, Annemarie

Shirley zei

Welcome to the club, half quiltland zit met dicht hoofd te bloggen merk ik, ik nu ook. Schattige foto van dat kleintje!

foekie's fashion zei

Ook van mij de beste wensen en een creatief 2012. Groetjes van Joke