zondag 8 januari 2012

Grote wasjes, ....

... kleine wasjes!


Alles op het afdruiprek!


Laat maar lekker drogen


Haha, zoals je ziet, inmiddels begonnen met de voorbereidingen van Tiny Town, waar ik mij dit jaar aan ga wagen. Na de applicatie-lessen bij Ted Storm voel ik mij zeker genoeg om hier lekker mee te starten!

Gelukkig heb ik alle originele stoffen zoals gebruikt in het patroon kunnen scoren. Wat een lust voor het oog! Hier zie je een (klein) deel op de druiprekjes in bad hangen.


Als ik er mee aan de slag ga, komt alles weer boven. Wat kunnen bepaalde dingen snel wegzakken he! Gelukkig heb ik heel mijn map met aantekeningen om even na te slaan, en na een paar 'moves' heb ik de slag gelukkig weer te pakken.


Alles stuk voor stuk opbouwen, net als dat je een echt huis zou bouwen! Tja, je ziet het. Ik kreeg van de week al de opmerking van Roos, dat 2012 het jaar van de huisjes gaat worden, en ik denk het ook. Laat ze maar komen hoor!

12 opmerkingen:

chevremont zei

dat zijn de leuke wasjes ;-)

carina zei

Dat is de enige was die leuk is! Oooohhh jaloers wat een tof patroon en wat wordt dat prachtig! Nou ik ben benieuwd ja het wordt het jaar van de huisjes!
Groet carina

AnitaS zei

Dat is nu de enige was die ik leuk vind. Mooi patroon.

katrien zei

Wat mooi,veel succes ermee.

Jasmijn zei

Wat een leuke was!! Maar het is een super patroon en natuurlijk kan je dat!! Het gaat gewoon schitterend worden.
groetjes van ons allemaal

Terray zei

Heeee wat doen die gave stofjes bij jou op de waslijn......Die horen hier te hangen hoor "LOL"
Dit is toch de serie van Moda....euhhh hoe heet tie ook alweer. Ik gebruik ze voor mijn "A kittens Tale (die nog niet af is hoor, ligt nu eventjes in de kast)
Ik ben de naam kwijt.......
Maarre....je bent met een leuke patroon bezig, Tiny Town, van welke ontwerpster is die...ook van Moda?

Groetjes
Tertia
Enne succes met appliceren, het ziet er goed uit hoor!

Quibi zei

Volgens mij is dat een heel erg leuk patroon! Succes ermee, Marcha!

anita zei

Marcha,

Ik heb ook zo'n emmertje staan,dus morgen op het rekje en dan aan de volgende bundeltjes beginnen.
Als ik jou zo hoor dan moet ik nu achter mijn oortjes gaan krabben!

Lieve groet Aniet

Roos zei

Haha, zo zou ik iedere week wel een wasje erbij willen hebben.
Groetjes Roos

Nanske zei

Hallookes,

Neen, Tiny Town is van Bunny Hill.
Schoontje ,he...allee tje...
Is best al een groot werk.
Staa ook op m'n lijst, patroon zit in map nog steeds op wacht ( vrees ik )
Zo de identieke stoffen vinden is toch de max,he ;-)
Geniet van je lappen en blokken... Succes

Marjo a.k.a Josefien zei

Mooie stoffen, ben benieuwd hoe je blokken worden. Applicatie is iets wat ik zelf het liefste doe, en een workshop bij Ted Storm volgen lijkt me geweldig.

Cybele's patch zei

Dat ziet er veelbelovend uit. Ik ga dit proces volgen. Een paar quiltvriendinnen hebben ook de cursus van Ted Storm gevolgd en zijn helemaal verslaafd geraakt aan appliqueren.