zondag 8 januari 2012

Grote wasjes, ....

... kleine wasjes!


Alles op het afdruiprek!


Laat maar lekker drogen


Haha, zoals je ziet, inmiddels begonnen met de voorbereidingen van Tiny Town, waar ik mij dit jaar aan ga wagen. Na de applicatie-lessen bij Ted Storm voel ik mij zeker genoeg om hier lekker mee te starten!

Gelukkig heb ik alle originele stoffen zoals gebruikt in het patroon kunnen scoren. Wat een lust voor het oog! Hier zie je een (klein) deel op de druiprekjes in bad hangen.


Als ik er mee aan de slag ga, komt alles weer boven. Wat kunnen bepaalde dingen snel wegzakken he! Gelukkig heb ik heel mijn map met aantekeningen om even na te slaan, en na een paar 'moves' heb ik de slag gelukkig weer te pakken.


Alles stuk voor stuk opbouwen, net als dat je een echt huis zou bouwen! Tja, je ziet het. Ik kreeg van de week al de opmerking van Roos, dat 2012 het jaar van de huisjes gaat worden, en ik denk het ook. Laat ze maar komen hoor!