woensdag 4 januari 2012

Nieuw Patroon van Bunny Hill!

We zijn er snel bij! Wat breng 2012 al weer voor iets moois in quiltland:

Deze week heeft Anne Sutton van Bunny Hill haar nieuwe patroon uitgegeven: Redwork Raining Cats & Dogs. Eerder 2011 heeft zij reeds van dit patroon een applicatie quilt gemaakt. Nu was het de beurt aan een stitchery gekombineerd met patchwork:

Bunny Hill Designs - Redwork Raining Cats & Dogs

De quilt meet 54 x 61" groot (ongeveer 137 x 155cm). Volledige uitleg en tekeningen bij dit patroon.

Om 2012 spetterend in te luiden hebben wij van dit patroon een leuke aanbieding gemaakt:

Normale prijs € 24,95. Nu de gehele maand Januari te bestellen voor slechts € 19,99!
KLIK HIER voor patroon


Voor de stitchery's zijn 9 strengetjes DMC garen nodig. Ook deze kunt u bestellen bij de Quilt Ster voor slechts € 0,80 per strengetje.
KLIK HIER voor DMC


Bunny Hill Designs
Bunny Hill Designs
Bunny Hill Designs


3 opmerkingen:

Roos zei

Dit wordt echt het jaar van de huisjes.
Groetjes Roos

Quibi zei

Een ontzettend leuk patroon!! En nee, ik ga 'm helaas niet kopen... Ik heb nog zoveel gekochte en gekregen patronen liggen waar ik nog niets mee gedaan heb, dat ik me voorgenomen heb daar eerst iets mee te gaan doen.

saramm1987 zei

ziet er heel mooi uit, prachtig.

mvg saramm1987