vrijdag 13 januari 2012

Vorderingen Tiny Town

Vandaag ga ik jullie lekker bestoken met wat foto'tjes. Ik vind het zelf altijd heerlijk om blogs te 'lezen' waar foto's op staan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik steekwoorden uit de teksten er bij lees, of, als de foto's heeeeel erg leuk zijn, ik dan wel de tekst er bij ga lezen. Helaas gun ik mij niet de tijd om overal alles te lezen. Sorry dames. Maar ik geniet altijd wel van alle foto's die geplaatst worden!

Daarom een lekkere foto collage van de vorderingen van mijn Tiny Town. Het eerste blok is hiermee nog niet klaar, maar wel het eerste deel van het 1e blok. Hieronder zie je nog 2 losse blokken met een 'flubbertje' die van het ene blokje naar het andere bevestigd moet worden.



Stof aan elkaar genaaid en het 'flubbertje' hangt nog los om verder geappliqueerd te worden.


Heerlijk hoe je zo een eigen wereldje onder je handen ziet ontstaan.


Helemaal afgewerkt, alles geappliqueerd en genaaid. Ook de achterkant heeft een metamorfose ondergaan. Ik zou zeggen, bijna een kunstwerk op zich, de achterkant dan he!


Hier nog wat close up foto's van het appliqueer werk.



Het is heerlijk om aan te werken. Inmiddels zijn de laatste onderdeeltjes voor dit eerste blok ook al in de maak. Binnenkort volgt hier natuurlijk weer een update over! Gezellig, gezellig: ZIJ is  ook met Tiny Town begonnen!