vrijdag 13 januari 2012

Vorderingen Tiny Town

Vandaag ga ik jullie lekker bestoken met wat foto'tjes. Ik vind het zelf altijd heerlijk om blogs te 'lezen' waar foto's op staan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik steekwoorden uit de teksten er bij lees, of, als de foto's heeeeel erg leuk zijn, ik dan wel de tekst er bij ga lezen. Helaas gun ik mij niet de tijd om overal alles te lezen. Sorry dames. Maar ik geniet altijd wel van alle foto's die geplaatst worden!

Daarom een lekkere foto collage van de vorderingen van mijn Tiny Town. Het eerste blok is hiermee nog niet klaar, maar wel het eerste deel van het 1e blok. Hieronder zie je nog 2 losse blokken met een 'flubbertje' die van het ene blokje naar het andere bevestigd moet worden.



Stof aan elkaar genaaid en het 'flubbertje' hangt nog los om verder geappliqueerd te worden.


Heerlijk hoe je zo een eigen wereldje onder je handen ziet ontstaan.


Helemaal afgewerkt, alles geappliqueerd en genaaid. Ook de achterkant heeft een metamorfose ondergaan. Ik zou zeggen, bijna een kunstwerk op zich, de achterkant dan he!


Hier nog wat close up foto's van het appliqueer werk.



Het is heerlijk om aan te werken. Inmiddels zijn de laatste onderdeeltjes voor dit eerste blok ook al in de maak. Binnenkort volgt hier natuurlijk weer een update over! Gezellig, gezellig: ZIJ is  ook met Tiny Town begonnen!

18 opmerkingen:

Debby zei

Mooi!! Juf zal trots op jou zijn!

Groetjes Debby

Klazien zei

Ziet er leuk uit !

Quibi zei

Het ziet er erg leuk uit. Ik kan me voorstellen, dat je hier met heel veel plezier aan werkt!

Jasmijn zei

Ziet er SUPER uit!!
groetjes van ons allemaal

Klaske zei

Dat ziet er prachtig uit Marcha! Leuk werk hé dat appliceren!

anita zei

Mooi hoor Marcha,
Ik vorder ook,maar eerst mijn huis op orde maken, mijn knutselkamer is nu ophokkamer geworden!

Liefs Aniet

Marian zei

Dan ga ik bij jou ook even foto's kijken, leuk! Ja, ik hou er ook van. (En schrijf zelf niet heel grote lappen tekst, dus kom gerust eens kijken, zou ik zeggen.)

Fijn weekend!

AnitaS zei

Leuke foto's en je werk ziet er mooi uit.

margaholla54 zei

Wow, wat ziet het er netjes uit zeg, ik vind zelf appliqueren nog steeds afschuwelijk moeilijk.
En de achterkant ook zo netjes.

Miny zei

Dat wordt leuk en ja wat werk je netjes knap hoor.

Groeten Miny

Annemarie zei

Super mooi en zo netjes!!! Je kunt wel zien dat je les hebt gehad van Ted Storm. Het is een prachtig huisje en de stofjes zijn echt snoezig. Groetjes, Annemarie

katrien zei

Heel mooi.

Tilly zei

Je huisje ziet er prachtig uit en zo netjes uitgevoerd. complimenten. groetjes

Cybele's patch zei

Leuk huisje. De stofjes vind ik ook al zo mooi.

Pauline zei

Wat mooi! Ik zit met bewondering te kijken naar je applicatiesteekjes die onzichtbaar zijn! Petje af voor zulk net werk! Het ontwerp is enig!
Veel plezier met het volgende blok.
Groetjes, Pauline

Roos zei

Haha, jij bent dus ook van het plaatjes kijken. Wat ziet het er allemaal weer netjes uit.
Groetjes Roos

Gert zei

Oh, wat een liefie zeg. Ik heb deze even helemaal gemist, maar wat een leuke quilt zeg. Veel plezier ermee!

Quiltstudio Babette zei

Hoi Marcha,

Je kan zien dat je goed kunt appliqueren. Complimenten, ziet er zeer goed uit. Ikzelf ben ook bezig aan een nieuw appl. project naar eigen ontwerp. Geeft wel voldoening hoor...
Groetjes Babette.