vrijdag 24 februari 2012

Charm Club 6e ronde - Vlop uit België

Altijd leuk als er post voor je ligt als je thuis komt! Gisteren lag er een bruine envelop voor mij klaar uit België. En als je dan al weet dat het een vlopje is van de Charm Club word het extra spannend, want dan wil je natuurlijk wel weten wat voor lapjes je toegestuurd hebt gekregen!



Snel de envelop open maken, en kijk eens wat daar in zat:




Prachtige Rode en Crème tinten! Deze passen super in mijn collectie voor de sterretjes! Dank je wel Viviane!

Benieuwd wat de andere dames hebben gekregen? Neem dan ook eens een kijkje bij deze dames, dit waren de deelneemsters van deze ronde met een blog:


Anita (tryingtoquilt.blogspot.com)
Annemarie (madebyannemarie.blogspot.com)
Baukje (busybeefree.blogspot.com)
Heleen (heleencrea.blogspot.com)
Ingeborg (quiltswaen.blogspot.com)
Janine (quiltblog-janine.blogspot.com)
Janine (jasmijn-katermans.blogspot.com)
Joke (jora54.blogspot.com)
Marcha (crea-marcha.blogspot.com)
Marjo (josefienshobbies.blogspot.com)
Saskia (stardustpatchwork.blogspot.com)
Sonja (sonjas-taschen-quilts-und-mehr.blogspot.com)
Sylvia (sylvias-quilts.blogspot.com)
Viviane (tijdtekort.blogspot.com)




Dat ik net mijn berichtjes aan het checken was, zag ik dat ik een Award van haar heb gehad.
Dank je wel voor je lieve berichtje!