woensdag 8 februari 2012

Sneak Peak

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige berichtjes. Ik lees ze altijd met plezier, maar heb op dit moment helaas geen tijd om persoonlijk terug te reageren... ik ben druk druk druk bezig met de voorbereidingen voor de open dag.

Zo had ik jullie een kleine Sneak-Peak beloofd van een nieuw projectje wat op de open dag zal worden getoond:

ENIG IDEE WAT ZAL HET GAAN WORDEN?

A.s. zaterdag dus te zien in Zierikzee op de open dag van de Quilt Ster.

7 opmerkingen:

Nanske zei

Sneak-Peak? Spijtig dat ge zo ver zit (voor mij)
Want zou zeker en vast es komen koekeloeren...
Zou wel moeten gek zijn om dit niet te doen!!!
Je bent een sterke creatieveling in opmars;-)
Dus aan ieder!!! Daar MOET je naartoe!
Succes en ...goh, weer zo'n zeemzoete stofjes...
Dat word weer wat...
Groetjes...

jolanda zei

Ik ben heel benieuwd want deze sneak peak ziet er veelbelovend uit. Wat een heerlijke kleurtjes zo bij elkaar.
groetjes, Jolanda

AnitaS zei

Wat een mooie kleurtjes zijn het zo bij elkaar.

Jasmijn zei

Dit kleine stukje ziet er al heel mooi uit. Wat jammer toch dat je zover weg zit!
Heel veel sterkte en plezier!!

Marjo a.k.a Josefien zei

Zou ook willen dat het dichterbij was. Wat een mooie kleurtjes zijn dit zeg, ben heel nieuwsgierig wat het wordt. Veel succes zaterdag, ik hoop dat het héééél druk wordt!

sylvia zei

mmm, ziet er mooi uit door al die leuke stoffen!!!

Terray zei

Ohhhh wat een lieve stofjes...En ik lees dat je open dag een groot succes was!
Ik vind het geweldig voor je, dat moet toch een heerlijk gevoel geven!

Maarre.....geen idee wat dit zal worden...tja een miniquiltje denk ik. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor, komt er nog een vervolg ;-)

Groetjes
Tertia