vrijdag 18 mei 2012

Ga je mee op vakantie naar Pumpkinville?

Gosh, wat een superleuke middag was het. Vanmiddag van 13u tot 16:30u had ik mijn twee-wekelijkse inloopmiddag in het atelier, en het was weer gezellig druk! Wow, wat een positieve energie krijg je daar toch weer van....

... en die positiviteit gebruiken we gewoon om weer lekker door te plannen. Eerdaags kreeg ik een mail van Anne (Sutton, van Bunny Hill Designs) met haar nieuwste patroon, Pumpkinville. De stoffenserie voor deze blok van de maand komt uit de nieuwste lijn van Fig Tree Quilts, genaamd 'Tapestry' en zal zo rond november 2012 uitkomen. Je ziet, het duurt nog even, maar dan valt er gelukkig veel leuks te plannen. 


Bunny Hill Designs • Pumpkinville
Ik kan wel zeggen, ik was op slag verliefd dat ik de mail met bijgevoegde foto van de quilt opende! Wat een gezellig stadje is dit zeg!

Je kunt je nu al inschrijven voor deze leuke blok van de maand. Acht maanden lang krijg je patroon, beschrijving en stoffen thuisgestuurd. Je krijgt alle originele stoffen zoals in deze quilt verwerkt zijn!

Wat zeg je, ga je mee naar Pumpkinville? Klik hier om meer over dit reisje te weten te komen!