vrijdag 4 mei 2012

Sterretjes Update

Allereerst bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende reacties op mijn vorige sterretjes update. Dat bloggen is echt zo'n leuke manier om je hobby te 'delen'!

Mijn sterren die gaan nu echt opschieten! Het is een 'kleine' moeite, 10 sterretjes. Ze zijn zo af als je je even druk maakt. Maar juist daar schuilt 'm de kracht: niet te veel hooi op het vorkje nemen en dan gaat het sneller dan wanneer ik iedere week 25 sterren af zou moeten hebben!


Na mijn vorige berichtje waren mijn sterretjes zo goed als op. Flink aan de slag dus om weer een nieuwe voorraadje te maken. Och, wat maakte het ook uit, ik heb direct maar alle sterretjes voorbereid die ik nog nodig had om te maken.


En zo ligt de tafel weer enigszins vol en kan het stoomtreintje weer vaart gaan maken.



Ik denk zomaar dat ik ze zal gaan missen als ze af zijn!




Hoever ben ik nu?
Met deze 10 er bij heb ik er nu 82 hele.
Ik heb nog 36 hele en 12 halve te gaan.

•    •    •    •    •


Dan nog een 'boodschap' van andere orde! Tot en met morgen (zaterdag 6 mei) kan er nog ingeschreven worden om deel te nemen aan de nieuwe ronde van de Charm Club
.
10 Lapjes van 15 x 15cm uit eigen kast ruilen voor 10 nieuwe lapjes.
Goede deal toch!

Meer info over de Lapjes-Swap vind je hier.


Veel Patch Plezier!
Marcha