zaterdag 26 mei 2012

Sterretjes update 5094...


Wat worden we verwend he met dit heerlijke weer! Gisteren heerlijk een dag van het zonnetje kunnen genieten, vandaag helaas een hele dag binnen voor de baas aan het werk. Ach... er komt in ieder geval een lekker lang weekend aan!

Je zou het denken, maar in dit berichtje is er toch echt niets nieuws onder de zon...
Ik hou jullie nog even in spanning, de vorderingen met de sterretjes lopen al tegen het einde.
Ik probeer volgende update wat meer dan sterretjes alleen te laten zien. Inmiddels is mijn 'design wall' gemaakt en hangen de sterretjes al te pronken.

Voor nu wederom 10 sterretjes er bij...




Hoever ben ik nu?
Met deze 10 er bij heb ik er nu 102 hele.
Ik heb nog 16 hele en 12 halve te gaan.

Alleen... die 12 halve zijn dus 12 hele geworden! Blijkt dat dit mooier staat in de quilt.... afin.. aan de slag dan maar. Er zijn dus nog 28 te gaan.