woensdag 14 november 2012

Herfstwandeling

Hmm... afgelopen zondag was het heerlijk weer voor een flinke wandeling en een frisse neus...


Manlief en ik hebben de stapschoenen aangetrokken en zijn in het Gadra-bos gaan wandelen. Onder de Schouwenaren is dit bos beter bekend als het 'Paddestoelenbos'. Vol goede moed dus op zoek naar paddestoelen, hier heb ik in het verleden prachtige exemplaren Vliegenzwammen, Aardappelbovisten, heksenkringen en meer van dit moois gezien....

Alleen dit jaar.... waren ze ver te zoeken! Waarschijnlijk te nat, geen idee. Erg jammer.
We moesten goed zoeken om er toch nog een paar te vinden.



 Ook kun je in dit kleine, maar gezellige bos ook stukken met prachtig Rendiermos vinden!
Nee, die pikken we niet voor de kerststukjes, dat laten we lekker in de natuur liggen.


Even de shetlandjes gedag zeggen.... ze hebben een inmens groot stuk grond om te lopen, maar ze staan lekker bij het beginpunt.... Al die aandacht van de mensen is natuurlijk ook wel leuk!


Kiekeboe!



Moe van alle frisse lucht ben ik thuis lekker op de bank geploft. Kopje thee en snoepje erbij.
Helemaal aan het genieten van mijn eerste serviesstukken van het Bunzlau Castle servies!
En uiteraard het nieuwste magazine erbij, kan ik lekker uit gaan zoeken wat er op het verlanglijstje moet komen te staan!
Zó gezellig!