zaterdag 3 november 2012

't Is snoepen geblazen....

Ja, ook ik ben gevallen voor de Candy's van Moda. Erg moeilijk om vanaf te blijven als het in de winkel ligt, er moet toch een voorbeeldje worden gemaakt! Maar dat was geen probleem hoor! Direct popte er al diverse leuke ideetjes bij mij op....

Zo gezegd, zo gedaan, afgelopen zondag had ik lekker de tijd om er aan te werken.
Maar eerst even een 'proefje' maken.....


Zie je hoe gezellig klein ze worden, deze molentjes?
Ik na het proeflapje kon ik lekker aan de slag met mijn Candy van Sandy Gervais, 'Everlastings'. Hoe meer lapjes ik naaide, des te verliefder ik op ze werd. Hihi... ja, die lapjes zijn echt een ziekte hoor!


Uiteindelijk is het een miniquiltje geworden van 26,5 x 29,5cm en heb deze 'Hollandse Molentjes' genoemd. Is het geen cutie!?

De Candy & patroontje zijn overigens te vinden in de webshop. Zoals ik al zei, de Candy's hebben mij zo gegrepen... in de komende periode komt er daarom een serie patroontjes uit, onder de naam 'Quiltsnoepjes', speciaal voor deze stofpakketjes.

Fijn weekend, veel Patch Plezier!
Marcha