woensdag 21 november 2012

Sampler blok #4

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige blogberichtje! JAAA! Gezellig hoor als we elkaar in Zwolle gaan treffen! Gosh, wat zo'n blog toch teweeg kan brengen he!



Weer even terug met beide beentjes op aarde....  De spulletjes zijn weer netjes in het winkeltje geruimd en de gang van alledag is weer opgepakt. Ben weer druk bezig aan diverse lopende projectjes. Eén daarvan is de Sampler Quilt met 9 blokken. Inmiddels heb ik de eerste 3 al laten zien, vandaag tijd voor het 4e blok. Dit is het welbekende Log-Cabin blok, welke in het midden van de quilt komt.


Hij gaat zo langzaam aan al vorm krijgen, super om te zien. Normaal ben ik altijd van het fijne werk, maar juist voor deze keer heb ik besloten om de blokken lekker 'groot' te maken. De blokken zijn elk 30x30cm, een goede maat voor deze sampler blokken. Zo komen de stoffen ook goed uit!

Wel, ik ga mijn spulletjes even klaarmaken, vandaag vindt de regiodag plaats. Thema deze dag is 'Art Quilting', ben erg benieuwd wat het allemaal gaat brengen!