maandag 12 november 2012

Ik zou het niet doen....

 Nee, ik zou het niet doen. Ik mág niet aan iets nieuws beginnen...
Mijn handen zweten en gaan jeuken. Ai, ik denk dat dit niet goed gaat komen.
Allerlei lapjes dringen mijn gedachte binnen. Die rode, op die ene shirting, dat zou nog eens mooi zijn..

Uiteindelijk kan ik het niet laten en duik ik mijn werkkamer in. De doos met rood/roze lapjes komt tevoorschijn en binnen niet al te lange tijd ligt mijn werkblad bezaaid met deze warme tinten!

Ik heb mijn hand over mijn hart gestreken: vanavond mag ik er van mijzelf dan toch eentje naaien. Eéntje maar: het mandje van Sue...


Het patroon lonkt al een poosje naar me. In Saint Marie Aux Mines heb ik de quilt in het ECHT (wow) gezien. En dan kan zoiets in je achterhoofd blijven sluimeren he. Inmiddels zijn er ook wat dames uit de nabije omgeving mee begonnen en dan gaat het toch wel kriebelen...

Binnenkort, tijdens de demonstratiedag (Sfeerdagen) op zaterdag 8 december wordt er ook gedemonstreerd met deze mandjes en zullen we de werkjes tonen van diverse dames die er mee gestart zijn...

Wel,.... mandje 2 staat al in de wachtrij.... zou ik er nog even vanaf kunnen blijven?