woensdag 19 december 2012

Afgelopen weekend...

Afgelopen weekend even langs mams geweest. Ik denk, nu moet ik weer eens even foto's voor jullie maken hoor, daar staat nu al zo'n kunstwerk in de kamer! Dat moet ik even met jullie delen.


Een paar maanden geleden stond er een prachtige Grandmothers Flower Garden in de Quiltmania, helemaal verliefd op deze quilt is mams hiermee aan de slag gegaan. Met een warm rode Moda 'Crackle' als achtergrond en daarbij over het algemeen alleen maar civil war stofjes of stofjes waarvan de printjes zo mooi gedetailleerd zijn.
Met 1/2" hexagonnetjes is ze inmiddels al aardig op weg.


Het middenstuk en de hoekblokken, daar bemoeit zij zich niet mee, dat laat ze aan mij over. Vinden wij dat erg? Nee hoor, geenszins... heerlijk om uit zoveel mooie stofjes te kiezen en daar wat moois mee samen te stellen.


Inmiddels is het middenstuk en 1 hoekblok af, 1 hoekblok in de maak en nog 2 hoekblokken te gaan.

Binnenkort verwacht ik de serie 'Judie's 25th Anniversary
', waar ik al watertandend naar uitkijk! Als we die binnen hebben gaan we eens aan de slag met de laatste 2 hoekblokken voor Mam's Quilt. Hmm, ... dat zal snoepen worden!
Een aantal van de stoffen uit Judie's 25th Anniversary collectie - verwacht eind Januari 2013.
Moeders heeft nog een andere hobby: Lemax Huisjes!
Ieder jaar is het weer een heel gepuzzel voor haar om 'Christmasville' op te bouwen... maar als het eenmaal staat is het echt een plaatje. Genieten jullie even mee?


Jep, je ziet het goed, het quiltwinkeltje mag natuurlijk niet ontbreken!


Bedankt voor het langskomen, fijne dag!
Marcha