woensdag 5 december 2012

Donderdag 6 & Vrijdag 7 december: Sfeer & Workshops

Ja, we zijn helemaal klaar voor de sfeerdagen, a.s. donderdag, vrijdag en zaterdag.Tijdens de sfeerdagen kun je niet alleen (kerst-)sfeer opsnuiven, stofjes voelen, heerlijke winterthee proeven en genieten van een heerlijke lekkernij en bezoek aan het naastgelegen winkeltje 'Kadoshoppie.nl'.
Nee, je kunt de dag compleet maken met een gezellige workshop!



De workshop 'Vintage Kerstdecoratie' vindt elk uur plaats op donderdagmiddag, vanaf 13.30u en vrijdagmiddag vanaf 10.00u. De kosten voor deelname bedragen € 5,- p.p. inclusief materialen. Voor meer informatie KLIK HIER.

Met dit gezellige kerstornamentje kunt je de boom versieren, vullen met een frisse Candy Cane of vullen met snoepjes voor een dierbaar persoon! Is het geen lief presentje!?

Je bent van harte welkom!

p.s. Zaterdag 8 december zijn er de gehele dag demonstraties & bavarois proeven, hmmmm!


De Quilt Ster & Kadoshoppie
Bogerdweg 46
Dreischor
tel. 06-41245006

6 opmerkingen:

AnitaS zei

Ik heb al voor zaterdag afgesproken om bij jou Jeannet te treffen. Duim je voor me dat er geen sneeuw en ijs is. Anders is het te ver weg.

Marcha zei

hi Anita, ja, ik duim zeker met je mee! Ik duim al een paar dagen ;o)
Ach, denk dat het wel goed gaat komen hoor!

Gezellig! Tot zaterdag!

quilting Jeannet zei

Ik hoop het ook allemaal te komen beleven en proeven marcha! Vriendin en ik hebben er helemaal zin in....LEUK!!

Annemarie zei

Heb er ook zin in Marcha, het werkje is in ieder geval super leuk, allemaal komen dus...
Groetjes, Annemarie

Sabine zei

Hoi Marcha,

O, wat had ik graag willen komen! Ik vind ze geweldig!
Maar 1,5 uur rijden met deze sneeuw en waarschijnlijk nog veel meer na vrijdag, is voor mij geen optie! Jammer hoor! Maar ik wens jullie veel plezier!
Groetjes,
Sabine

Quibi zei

Ik ben zo benieuwd hoe het geweest is! Ik heb veel aan je gedacht, maar was helaas niet in de gelegenheid om langs te komen. Maar dat komt vast een keertej!