zaterdag 1 december 2012

Quilting Jeannet komt naar Dreischor!

Ik kijk nu al uit naar 2013! Her en der ben ik nieuwe plannetjes aan het maken en leuke evenementen aan het opzetten.... Ik sta te popelen jullie het laatste nieuws tevertellen:

Quilting Jeannet komt naar Dreischor!



Menigeen blog-volgers kent Jeannet vast al van haar blog, waar zij de prachtigste creaties laat zien en ons mee laat delen in haar (quilt-)leven.

Op zaterdag 26 januari 2013 kun je haar ontmoeten en genieten van de prachtige 'antiek-look' quilts die zij op haar eigen-wijze maakt. Tijdens de anderhalf uur durende Quiltvertelshow in klein gezelschap, zal zij alles vertellen over haar passie en kun je de quilts 'in het echt' komen bekijken!

Voor meer informatie KLIK HIER.

• • • • •

Voor mijzelf zit er ook een leuk evenement aan te komen. Niet zozeer wat ik voor mijn winkel organiseer, maar het is ook wel eens leuk om zelf 'ontspanning' op te zoeken.
Zo'n 2 weken geleden heb ik 's avonds op de bank heel het Dear Jane boek uitgelezen. Heerlijk om het hele verhaal eens 'van top tot teen' in mij op te nemen. Per blad ook heel aandachtig de patronen bekeken. Wat een karwei heeft Jane ooit gehad om deze quilt te maken! Hmmm... de blokken zijn te leuk... wie weet neem ik er ooit wel eens eentje onder handen!


Maar wat wil het geval? Een paar dagen later zat ik (jep, wederom 's avonds op de bank) de nieuwe Quiltmania te lezen, en wat zag ik? In April, tijdens de Pour l'amour du fil beurs in Nantes (Frankrijk), is er een heuse Dear Jane tentoonstelling, waar meer dan 100 DJ's zullen worden tentoongesteld in verband met de 150e verjaardag van de quilt....

En als klap op de vuurpijl!? Juist... Brenda Papadakis komt en zij neemt de echte, ja.... je leest het goed, de echte Dear Jane mee! Is dat tof of nie?
Oh ja.... het hotel is inmiddels geboekt...  ;o)