dinsdag 25 december 2012

En de Give-Away is gewonnen door...

..... [tromgeroffel].....
nee, hou jullie nog even in spanning.


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle hartelijke woorden en lieve wensen die ik via de berichtjes in het gastenboek, blogger en facebook heb ontvangen. Wat een boel reacties zijn er gegeven. Superleuk dat jullie mee hebben gedaan!

Ik vond het erg leuk om voor jullie te organiseren.

Welnu, er zijn 2 'groepen' waar ik een winnaar uit ga kiezen.
De eerste groep waren de mensen die via mijn gastenboek een bericht hebben achtergelaten, tot aal 95 lieve berichtjes heb ik daar mogen ontvangen...



En de gelukkige winnaar #'76' via het gastenboek is.... ADA VERBREE

"fijne feestdagen, zogauw ik in de buurt ben kom ik zeker even langs. groeten ada"

• • • • •

Dan gaan we nu naar de 2e gelukkige van het Give Away pakketje, ditmaal de mensen die de link via Facebook maar liefst 83x hebben gedeeld!


Gelukkige winnaar #41 via de facebook actie is... CARIN ZWANEVELD


DAMES: VAN HARTE GEFELICITEERD!

• • • • •

Verder wens ik iedereen hele fijne kerstdagen!

Marcha