zaterdag 24 augustus 2013

Even blijkletsen

Even blijkletsen...
De week is weer voorbij gevlogen! Als je bedenkt dat de open dag alweer een week geleden is! Tijd tijd... een bekend gebrek bij ons quiltsters ;o)

Inmiddels weer alles op orde in het winkeltje... je kon zien dat er een horde quiltsters haar slag had geslagen... gelukkig hebben we deze week vele nieuwe aanvullingen gehad... altijd leuk (tja, bij mij is het altijd sinterklaas) als er weer een doos binnenkomt, spannend wat er altijd weer inzit...
 

Deze week hebben we het laatste van de 12 Dressing Gowns stofjes binnen gekregen, luckily! Een aantal bundeltjes waren reeds gepreordered en konden worden uitgeleverd... Inmiddels hebben we er genoeg op voorraad en wachten op een nieuw project...

(Hou de site in de gaten, vanaf volgende maand zal Jeanneke's nieuwste quilt 'Fleur', welke met alle 12 de Dressing Gowns stoffen is gemaakt, in de winkel te bezichtigen zijn! Uiteraard zullen de patronen hiervan niet lang op zich laten wachten)


Ook van Moda en Marcus de nodige aanvullingen gehad.

Charm Packs en Candy's van o.a. Collections for a Cause 'Love' door Howard Marcus,
Civil War Jubilee door Barbara Brackman, Midwinter Reds van Minick & Simpson  en Crossroads van Jan Patek
..


Genoeg leuks om een nieuw project te starten!
Diverse stoffen uit de charm packs zijn ook verkrijgbaar aan de meter of per FatQuarter.

 

Een afwisseling op de reproductiestoffen zijn de wat zoetere lijnen van Fig Tree & Chez Moi.


Zucht... Sorry dat ik jullie opzadel met zoveel leuks. Maar geloof mij: ook mijn radartjes slaan op hol hoor bij het zien van zoveel leuks! Er schieten dan alweer kris kras projectjes door mijn hoofd en kan ik niet wachten om ergens mee te starten!