zaterdag 19 maart 2011

Blog Dipje

 
Hai Lieve lezers van dit blog, jullie zullen wel denken: "Alles goed daar in Zeeland?". Jawel, alles goed hier in het zonnige Zeeland (zonnetje schijnt op het moment, prachtig blauwe lucht, hmmm... lente in aantocht?), ik heb alleen op dit moment een computerdipje! Denk dat iedereen dat van tijd tot tijd wel eens heeft. Ben lekker op dreef met het patchworken. Afgelopen week wat vrije daagjes gehad en nog heerlijk patchwork winkeltje bezocht. Ik heb alleen geen zin om foto's te maken en wat uitgebreider te schrijven. Dat houden jullie tegoed!

Tot snel! Iedereen veel hobbyplezier!

7 opmerkingen:

AnitaS zei

Ik begrijp het wel hoor. Als het weer beter wordt gaat bij mij ook de zin (en tijd) om veel te bloggen weg. Heel veel plezier met je werkjes en de lente.

Ingrid zei

Heel herkenbaar , het is hier ook zo een beetje , even rustig aan met computeren en het komt weer goed ! Geniet van je werkjes ;)

evamarie zei

Hai Marcha, soms ben je drukker met bloggen dan met naaien! (ik tenminste) Dus je hebt groot gelijk, lekker naaien en naar buiten! Het bloggen komt vanzelf! groeten Eva-Marie

carine zei

Geniet maar van het mooie weer en het patchen, de foto's en het blogje komen later wel aan de beurt , zullen we met veel plezier lezen en genieten! Nog een leuke tijd daar en tot binnenkort. Groetjes uit Brugge Carine

Jasmijn zei

Geniet maar lekker van het heerlijke weer en je quiltwerkjes hoor! Bloggen komt wel weer!
Lieve groetjes van ons allemaal

Terray zei

Die dipjes komen en gaan nou eenmaal. Gewoon lekker freubelen en doen waar je zin in hebt. Het zin in bloggen komt vast vanzelf wel weer terug ;-)

Groetjes
Tertia

Liesbeth Wessels zei

Nou dat dipje op jouw foto lijkt me heel lekker en pittig ? Geniet maar van de lente. groeten van liesbeth