zaterdag 9 april 2011

Klosjes-Zaterdag #8

Poeh, dat is weer eens een poosje geleden he, sinds ik heb geblogd over mijn klosjes. Op het moment zit er een beetje de klad in, weinig tijd tussendoor, dus dan gaan deze ook niet zo snel. Wel probeer ik elke bee hier wat aan te werken, maar ja, dat is maar 1x in de maand. Maar als je dan alles opspaart kom ik tot dit resultaat:


13 klosjes! Totaal zit ik nu op 60 + 13 = 73 klosjes, en ik moet er 180 maken. Oei oei, dat zijn er nogal wat. Maar ik blijf rustig doorgaan, dan komen we nog wel ergens hoor!


Laatst had ik ook alle vierkantjes opgetekend en een zwikje voor de randjes om de vierkantjes heen. Maar door die laatste ben ik al weer heen. 

Heb trouwens ook nog wat anders leuks gescoord: hoe "Vintage" is dit?


Stiekem ga ik al best wat leuke blikjes in mijn collectie hebben. Vroeger gebruikte ik de blikjes om mijn naaiwerkjes in te doen. Als ik minibeertjes aan het naaien was of een leuk vilt werkje. Nu zit er niets in de blijkjes, gewoon leuk om naar te kijken, wie weet komt er nog wel weer eens een leuk werkje in te zitten!

Fijn weekend voor iedereen!