zondag 3 april 2011

Lekker quilten

Och wat was het een heerlijk weer gisteren. Ik heb er helaas niet van kunnen genieten, ik heb heel de dag gewerkt. Thuis gekomen rond half 6 was er al weer een frisser windje en was de zon ook al niet meer te bekennen. Helaas. Hopen dat het binnen kort weer van deze mooie dagen mag brengen, ik ben er wel aan toe!

Hop hop, nog even naar boven. Het eten heeft even op zich laten wachtten, we hadden nog niet zo'n honger. Snel nog even een klein stukje quilten.


Ik ben nu precies op de helft van mijn quilt werk aan de rand van de kimonotjes. Ik ga zo direct verder hiermee, en hoop enigzins te zijn opgeschoten aan het einde van de dag! Het kriebelt toch wel om de bies er om te gaan zetten.


Het is een erg leuk quiltpatroontje. Je kunt het op 2 manieren bekijken: als een bloem met 4 blaadjes, maar ook als een circeltje met een 4-puntige ster daarin. Vond het wel redelijk oosters aandoen bij deze quilt.

Hieronder nog een mooie foto van een dubbele kerstroos die op dit moment in onze tuin bloeit. Heerlijk nu er zo her en der weer bloemetjes gaan bloeien! De gebroken hartjes laten hun eerste hartjes al zien en ik zie in de clematissen al knoppen komen! Dat geeft weer goede energie!



Een fijne zondag voor iedereen!