zondag 14 oktober 2012

Dank jullie wel...

Wat een overweldigende en lieve reacties heb ik gehad de afgelopen dagen. Blog, Facebook, kaarten en uiteraard in de winkel. Wat geeft dat een enorme boost!

Hier nog een klein kiekje uit de winkel. Het speldenkussen heb ik 2 weken geleden gemaakt, het borrelde al een tijdje in mijn hoofd. Soms heb ik dat wel eens, dat sluimert dan een poosje en op een gegeven moment is de tijd rijp en vallen alle puzzelstukjes samen.
Gewoon een leukigheidje om het sfeerhoekje af te maken!



Conny vroeg mij in de reacties of ik het adres nog even op mijn blog wilde zetten.
Uiteraard, voor degenen die nog niet doorgeklikt waren naar mijn webshop met alle info:

Atelier de Quilt Ster
Bogerdweg 46
Dreischor (6km van Zierikzee)
tel. 06-41245006
info@dequiltster.nl
www.dequiltster.nl

Onder één dak met Cakeshoppie.nl

7 opmerkingen:

Roos zei

Marcha nog van Harte met je nieuwe winkel, het ziet er top uit en ja, soms komen dromen echt uit...fantastisch toch :o)
Groetjes Roos

Sandra's Handmade zei

Hoi Marcha,

alsnog van harte met je winkeltje. 't was een beetje uit m'n hoofd geschoten.
Wat ziet het er geweldig uit zeg.

Groetjes Sandra

AnitaS zei

Het ziet er prachtig uit en ik hoop binnen niet al te lange tijd langs te komen.

feltfree på Åsly zei

Het is een gezellig hoekje geworden.

Quibi zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je winkel! Ik hoop dat het een enorm succes gaat worden!! Ik kom zeker een keertje kijken, maak ik er een gezellig dagje van met masm en dochterlief!

Johanna Zweden zei

O wat heb ik allemaal gemist, wat heerlijk en gefeliciteerd, een nieuwe quiltwinkel erbij! heel veel succes, en nu ik weet zeker dat je dat gaat lukken, want je maakt schitterende dingen en wat een leuke foto van jou en je mams

Zal meteen het adres noteren,en wie weet! als ik in Nederland ben, dat ik gezellig eens bij jou met de voetjes onder tafel, kopje koffie erbij, een dagje door kan brengen, en genieten van al het moois

heel veel succes liefs Joke

wilma oud zei

Marcha, ik was er niet om je op tijd te feliciteren, maar alsnog proficiat met je schitterende winkel. Heel veel succes. Groetjes Wilma