zondag 28 oktober 2012

Kleur inspiratie...

Wat een geluk als er standaard een fotocameraatje in je handtas zit! Afgelopen maandag was het mistig, en met de prachtige herfsttinten leverde dat (welliswaar in de woonwijk) een prachtig kleurenspektakel op!


Op mijn weg terug heb ik de andere kant van de straat gepakt, en daar lagen deze fel gele bladeren zo mooi contrasterend tegen de groene bosjes! Ik vind het altijd prachtig om te zien welke diversiteit de natuur in zich heeft. Soms rij je wel eens ergens met je autootje en zie je de prachtigste luchten vanuit de auto! Of een bomenrij met van die prachtige oranje/rode herfstbladeren. Maar ja, niet altijd lukt het mij dan ook om wat je ziet ook daadwerkelijk op 'plaat' te vangen!


Ook mijn achtertuintje kan er wat van! De hortensia's die ik eerst zo roemde om haar mooie grote bloemen, laat nu prachtige bladverkleuringen zien.


Bij mijn vijgenboom lag nog een laatste blad op de grond, de rest is allemaal al weggewaaid.



En mijn rozenstruik (normaal roze/wit) heeft nog met haar laatste krachten nog een bloem weten te vormen. Zachtgeel met wit...


Ja, de herfst is echt al begonnen, gisteren voelde het zelfs een beetje als winter met de natte sneeuw die viel! Brrrr.... laten we daar nog maar even mee wachten!