dinsdag 5 februari 2013

Om te watertanden...

Om te watertanden.... de nieuwste serie van French General 'La Belle Fleur' is inmiddels in de winkel gearriveerd! Wat een inspiratie krijgen we daar weer van!
De stoffen zijn verkrijgbaar aan de rol, er zijn Charm Packs (12,5 x 12,5cm) en Layer Cakes (25x25cm).


Ook zijn inmiddels de FatQuartertjes alweer gesneden, en voor de bezoekers in de winkel ook de FatEights! Zelf vind ik het ook altijd erg leuk om zoveel mogelijk stofjes te sparen.... ik hou van scrapquitljes moet je weten, en ja... dan kun je geen stofjes genoeg hebben!


De houten kast hebben we omgedoopt tot Fig Tree kast, met hierin de hele serie van Tapestry. Hmmm.... ook al zo mooi. Mocht je in de winkel langskomen: het nieuwste boek van Fig Tree designer Joanna Figueroa mag hier ook niet ontbreken en staat voor je klaar om lekker ingekeken te worden.


Heb ik jullie weer genoeg stofinspiratie gegeven om de dag door te komen, hihi, ik denk het wel! Ik wens jullie veel Patch Plezier!

7 opmerkingen:

Jasmijn zei

't is weer om te kwijlen.....maar wanneer ga je nu die vestiging in het midden van het land openen hihi
Die kast is wel erg verleidelijk.
groetjes van ons allemaal

Quibi zei

Het ziet er allemaal super uit!! Zodra het wat beter weer wordt, komen we een keertje bij je aan! Maken we er meteen een gezellig dagje uit van

AnitaS zei

Wat een mooie stofjes zo bij elkaar. En jij mag er steeds naar kijken en aanraken.

Tilly zei

Wat een lieve kleurtjes allemaal.
groetjes

Sylvia zei

Inderdaad weer een prachtige serie.
Ik hoop in Zwolle even langs te komen op nr.19! Ben op zoek naar achtergrond stofje voor mijn VariaHexen.
Groetjes Sylvia.

Phyllis zei

Het ziet er weer mooi uit!

Hennie zei

Super leuke stofjes ! ! !

Groetjes Hennie.