maandag 4 februari 2013

Temecula Virus II

Gosh wat keek ik uit naar afgelopen vrijdag! Inmiddels zijn de dagen alweer voorbij, maar als je dan met zo'n leuk project bezig ben, kan het niet snel genoeg weer de volgende vrijdag worden! Benieuwd naar welke blokjes er ditmaal komen gaan.

Zaterdagavond thuis gekomen en direct de stoffenbak in gedoken (zie je het voor je! Ik, in een heeeeele grote mand, zwemmend in alle lapjes! haha, nee de lapjesbak is nog niet zo groot dat we er al in kunnen induiken). Ik vond het deze keer al wel moeilijker een samenstelling te maken met de kleurtjes...

Zoals gezegd, zaterdagavond de lapjes uitgezocht en gesneden. Gisteren na het ontbijtje direct lekker aan de slag: Sientje van de kast gepakt en de blokjes zitten naaien. Das nog eens een leuk begin van de zondag!

Hihi, daarna kwamen er een aantal verplichtingen om de hoek kijken hoor, dus hou me ten goede dat ik een fijne zondag start heb gehad.


Inmiddels ben ik ook druk met de voorbereidingen voor de beurs in Zwolle die volgende week plaats gaat vinden. Helemaal uit het Zuiden vertrekken we met een bus vol spulletjes volgende week woensdagochtend al richting het noorden. Het is erg spannend, wat kunnen we verwachten, hoe druk zal het worden (ik denk héél druk, aangezien dit een heeeeeel erg leuke beurs is), wie ga ik allemaal ontmoeten en wat voor leuke lapjes en handwerkjes kom ik zelf weer tegen!?

Maar de week is zo weer om, dus, voor degenen die naar Zwolle komen, zwaai even naar ons bij standje nr 19! Wij staan direct na binnenkomst het eerste pad in aan de rechterkant!

Fijne dag!
Marcha

14 opmerkingen:

Jasmijn zei

Goeiemorgen!
Wat een mooie blokjes weer. Ik denk dat ik ze maar ga opslaan voor als ik eens niets te doen heb....
Nou sterkte met al die drukte en voorzichtig met die bus he!
groetjes van ons allemaal

conny's quilts zei

Wat een mooie blokjes, en ik wens je veel plezier in Zwolle (dat voor mij in het zuiden ligt...hihi)

Terray zei

Ik kijk ook alweer uit naar vrijdag, wat een leuk project is deze sew along hè!!
Ik ben bang dat ik niet naar de beurs kom, hoewel het bij mij praktisch om de hoek is........mocht je tijd over hebben ben je van harte welkom om in Olst voor n bakkie thee/koffie.

Groetjes Tertia

Terray zei

Ik kijk ook alweer uit naar vrijdag, wat een leuk project is deze sew along hè!!
Ik ben bang dat ik niet naar de beurs kom, hoewel het bij mij praktisch om de hoek is........mocht je tijd over hebben ben je van harte welkom om in Olst voor n bakkie thee/koffie.

Groetjes Tertia

AnitaS zei

Mooi blokken zijn het. Ik ga niet naar Zwolle. Ik houd het bij Rotterdam, dan kan ik nog even doorsparen.

Hubertine zei

Ziet er vrolijk uit!!!

Jet en Zus zei

Ik zie je in Zwolle!

Kom wel even bij je buurten en kijken naar je mooie dingen!

Groeten Anita

Tineke zei

misschien zie ik je daar ..word mn eerste keer erheen dus wie weet :)
mooie blokjes en een fijne dag.

Gert zei

Ik ben zelf nog niet met deze blokken gestart, maar volg het wel iedere week. Die van jou zien er weer prima uit, mooi werk!

Freubeloma zei

Mooie blokken,en tot ziens in Zwolle. Mijn favoriete beurs . Gr. Janny.

quilting Jeannet zei

Erg leuk ook van andere stoffen Marcha, en veel plezier in Zwolle! Gezellig met je moeder.

Simone zei

Mij ga je zeker zien in Zwolle!

Trudy zei

Mooie blokjes weer! Kom zéker even bij je kijken in Zwolle! Leuk om elkaar ook eens in 't eggie te zien!
Succes met de voorbereidingen!
groetjes!

Quiltblog Janine zei

Ha leuk! Voor mij de eerste keer naar Zwolle. Op zaterdag is het plan.