vrijdag 12 april 2013

Hmmm... dat beloofd wat!

Wat een heerlijke leesmaand word April/Mei!
Naast het prachtige boek van Di Ford wat uit gaat komen, hebben we nog een boek wat wel een ereplaatsje verdiend:


In April komt het prachtige boek 'Promenade dans un jardin Hollandais' uit, een samenwerking tussen Petra Prins en An Moonen. Een boek met prachtige foto's van Antieke quilts, gefotografeerd in het Nederlands Openlucht Museum.

Helemaal geinspireerd door deze antiekjes tref je gelukkig ook patronen & instructies aan om zelf met deze 'antiekjes' aan de slag te geen!

Het boek telt zo'n 256 pagina's en is geschreven zowel in het Engels als het Frans.
Uiteraard kun je deze pre-orderen via www.dequiltster.nl

6 opmerkingen:

Terray zei

Ziet er leuk uit...
Maar waarom niet Nederlandstalig??
Hollandse antieke quilts, gefotografeerd in een Nederlands Museum en dan een boek in het Engels of Frans.....

Schiet mij maar lek ;-)
Groetjes
Tertia

quilting Jeannet zei

Ohhh, Marcha, die wil ik dus ook hebben.......ik kom gezwind naar Dreischor gespeld als de boeken binnen zijn hoor.

Johanna Faber zei

Dat lijkt me een schitterend boek en wat een mooie stoffen op je vorige logje
Ga je naar Veldhoven!
Fijn weekeinden groetjes Joke

Anneke zei

Leuk ben erg benieuwd,denk wel dat ik em ook wil ;-)

Floor zei

Inderdaad heel jammer dat dit puur Hollandse boek niet in het Nederlands is geschreven.
Maar ja, Quiltmania is een Frans blad hè, en zij geven het uit, dus zij bepalen de taal.
Maar evengoed lijkt het me erg mooi, dus ga ik het snel bij jou bestellen.
Groetjes,
Floor

Carin zei

Ziet er leuk uit. heb je trouwens een PM gestuurd via facebook met een vraag over het nieuwe boek van Di Ford :-)