donderdag 18 april 2013

Wat een verrassing!

Ooohhh! Gisteren kwam ik thuis na een dagje werken en alle zaakjes op orde maken in de winkel... ik zou direct aan het eten beginnen...

Nee, er lag een bonnetje van een koeriersdienst in de bus, er waren pakketjes afgeleverd bij de buren. Hmmm... dan ben ik toch wel weer nieuwsgierig hoor, wat zou er afgeleverd zijn?

Niet gedacht dat het pakketjes van de Quiltmania waren, die komen meestal op het winkeladres. MIS! Het was naar mijn huisadres gestuurd! Aaaahhh.... mijn hart sloeg echt even over toen ik zag dat het het nieuwe boek van Di Ford was, WAT zou er nu werkelijk in staan!?

Sorry poes, even wachten, ik weet dat je honger hebt, maar vrouwtje MOET echt eerst even een boek open maken hoor!  (ondertussen wordt ik nog meer doodgekroeld door een hongerige poes die ECHT zijn schaaltje eten nodig heeft)...

Nee, vrouwtje moet echt het boek even inkijken....
Nou het beloofd wat hoor, kijk eens naar de inhoudsopgave!
Maar liefst 16 projecten! Achterin het boek zie ik ook al veelbelovende dikke patroonbladen zitten.... snel even verder bladeren.

Nou, ik ben hier zeker blij mee, mijn DH werd na het eten ook helemaal gek van mij.....
Volgens mij ben ik nog nooit zo blij met een boek geweest! Hihi en ik schaam mij er niets voor hoor! Een aantal van de Quilts van Di heb ik in St. Marie aux Mines vorig jaar gezien waar ik ook veel technieken van haar had ontdekt die zij dus in het boek zo duidelijk beschrijft!

Super, mijn nieuwe quiltbijbel heb ik ontdekt...
Heel erg inspirerend, gisteravond heb ik 'm lekker mee naar boven genomen om nog even voor het slapen gaan in te kijken.... zo heb ik lekker kunnen dromen van al het moois!