vrijdag 5 april 2013

Vandaag is de eerste dag...

Vandaag is de eerste van de 3 dagen op de Patchworkbeurs in Rijswijk, en...
IK HEB ER ZIN IN! Gisteren zijn we al vroeg op pad gegaan om de stand te kunnen inrichten. Dat neemt toch altijd weer wat meer tijd in beslag dan dat je dacht, maar ik ben dan ook weer blij met het resultaat.

En vandaag op de beurs presenteren wij het nieuwste quiltje 'Home is where the heart is'. Je kunt wel zeggen 'heet van de naald', het was een projectje die ik graag voor Rijswijk af wilde hebben, en in het 'geheim' aan heb gewerkt!

Ziehier het resultaat van noeste arbeid:
 

 Is het geen snoepie geworden! Het is een redwork miniquiltje met stofjes van Moda, w.o. French General en afgewerkt met een kantje voor die vintage look.
 

Uiteraard vanaf vandaag verkrijgbaar als pakket of patroon op onze stand op de beurs in Rijswijk.

En... zie je 'm hangen? Mijn Temecula Quilt! Ik zal in de komende dagen even een close up van mijn 5 weken quilt posten, hij is doorgequilt en al! Ja,... zo gaat dat, voor de beurzen gaan dit soort dingen bij mij in sneltreinvaart!
 

Wellicht kom ik je tegen op de beurs, het zou leuk zijn, wij staan op nummer 52:
Als je binnenkomt, direct rechtdoor lopen, einde van het pad aan de linkerhand.

En zo 123 uit mijn ooghoeken heb ik al heeeeeel wat mooie quilts op de tentoonstelling mogen bewonderen... huisjes.... antiek..... art... vanmiddag ook maar eens een kijkje gaan nemen!

Fijne dag!
Marcha

17 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Zondag kom ik kijken hoor, succes en veel plezier
groetjes
Wietske

martine zei

Kom straks zeker bij je kijken.
Groetjes

katrien zei

Wat een leuk quiltje.Veel plezier op de beurs.

Quibi zei

Schattig quiltje!
We hebben helaas zo'n druk programma thuis, dat ik geen enkele ruimte zie om naar Rijswijk te komen. Nu het betere weer er aan gaat komen, kom ik wel een keertje buurten in je winkel!
Veel plezier in Rijswijk.

Phyllis zei

Even nog ontbijten en een boodschapje doen en dan kom ik eraan. Je stand ziet er mooi uit. Tot straks!

AnitaS zei

Ik kom zaterdag even langs hoor. Mooi quiltje is het geworden.

Irena zei

veel succes,mooi en mijn kleurtjes,groetjes irena

Heleni zei

Wow, wat is je stand mooi Marcha. Een plaatje.
Het kleine quiltje is ook erg leuk geworden.
En wat hangt de temecula er prachtig bij. Dat heb je toch allemaal wel snel gefikst zeg.

Veel succes en plezier in Rijswijk.

Terray zei

Veel plezier op de beurs!

Dat miniquiltje is zeker een snoeppie geworden. Nu te koop op de beurs, straks ook in je webwinkel???

Jemig!!! wat goed van je, dat je temeculaquilt af is.
Ik ben blijven steken, maar nu "my first quilt" echt af is heb ik daar ook weer tijd voor.

Goed weekend!!!

Groetjes
Tertia

Debbie Spoelstra zei

Wat een ontzettend schattig en leuk quiltje!!!!! Heel veel plezier in Rijswijk!

Lida Huysman zei

Leuk ik kom ook zeker bij je kijken! is iets dichterbij dan Zeeland.

Saskia Smit zei

Wat een lief quiltje!

Tineke zei

wat een mooi quitje..
wens je veel succes en vooral plezier..:) ik kom je helaas nu niet opzoeken,beetje te ver:)

conny's quilts zei

Wat een mooie stand heb je ingericht. Veel plezier gewenst op de beurs, je quilts hangen er prachtig bij!

Trudy zei

Hele gezellige dagen gewenst! Aan de stand zal het niet liggen, want die ziet er (weer) prachtig uit!
Jammer dat Rijswijk een beetje ver van Emmen ligt.....anders kwam ik weer even langs, net als in Zwolle.
Gezellig weekend gewenst! Trudy

carine zei

Marcha was weer leuk je te hebben ontmoet. Nog veel plezier en een goede verkoop, tot gauw.....Dikke knuffel Carine

anita zei

Hoi Marcha,
Het zag er weer prachtig uit als altijd.
En wat een schat van een quilt met die lieve stitcherie erin verwerkt.
Groetjes Aniet