zondag 16 juni 2013

Winnares bekend!

Ja hoor, eindelijk is het zover. De winnares is bekend!

Vooraf wil ik iedereen bedanken die haar Quiltje Jeannet heeft ingestuurd. Wat een werk en wat een leuke quiltjes zijn er uit gekomen. Ook iedereen die heeft gestemd hartelijk dank.

Uiteraard willen jullie nu natuurlijk wel weten wie er dan heeft gewonnen!?
Welnu, degene die de 'eeuwige roem' en een schattig Judie Rothermel stofpakketje heeft gewonnen is:



RIA VISSER

Ria, van harte gefeliciteerd!

Het stofbundeltje komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Bij alle overige quiltjes staat vanaf vandaag de maakster vermeld.
Wil je alle quiltjes nog eens terugkijken, klik dan HIER.



Voor nu wens ik iedereen een heel fijne zondag!
Marcha!


8 opmerkingen:

Klazien Scheepstra zei

Ria, gefeliciteerd !
Marcha, ik vond het ontzettend leuk om mee te doen. Ik hoop dat je nog eens een wedstrijdje organiseert ;))

Floor zei

Leuk dat mijn mail-quilt-vriendin Ria Visser gewonnen heeft.
Zelf vond ik deze ook heel mooi en heb natuurlijk op haar gestemd.
Ria, gefeliciteerd met de mooie lapjes die je gewonnen hebt!
Groetjes,
Floor

Marga (MarPie) zei

Ria, van harte gefeliciteerd. Sorry heb niet op jou gestemd maar op mijzelf.
Marcha, dank je wel voor het organiseren was heel leuk om mee te doen.
Mag ik van jou nog alstublieft weten op welke plaats ik geëindigd ben?
Dan kan ik dat op de achterkant van mijn quiltje vermelden. Staat vandaag op mijn blogje.

Groetjes,
Marga♥

Carin zei

gefeliciteerd Ria, volgens mij was dit het quiltje waar ik ook op gestemd had !

Floor zei

Ik zit net te denken.... je krijgt vast geen reactie van Ria Visser, want zij is momenteel op vakantie in Engeland.
Ze zal daar wel geen internetverbinding hebben denk ik, want ik hoor ook niets op mijn mailtje.
Dat is dan een leuke verrassing als ze weer thuiskomt.
Groetjes,
Floor

quilting Jeannet zei

Dit is ook wel een prachtige uitvoering van Madame Jeannet....Ik zal er toch zelf ook aan moeten beginnen Marcha...shame....

AnitaS zei

Van harte gefeliciteerd Ria. Het is een mooi quiltje.

Jeanneke zei

Ria, gefeliciteerd! Je hebt een heel mooi quiltje gemaakt.
Ben je op het moment in Engeland? Maak er maar een klein QUIP feestje van....
Met QUIP bedoel ik in dit geval Quilt In Pub :>)
Groetjes, ook voor jou Marcha,

Jeanneke.