dinsdag 4 oktober 2011

Hobby & Creabeurs Zierikzee

Afgelopen weekend was het zover: de eerste editie van de Hobby & Creabeurs in Zierikzee.  'Slechter' weer hadden we niet kunnen hebben: een zonovergoten weekend was het! En dat in oktober! Heerlijk genieten voor iedereen, ook ik heb er van genoten hoor. En ondanks het mooie weer was de sfeer erg gezellig en hebben we toch goede aanloop gehad.

collage door vindutchgirl.blogspot.com
 
Het werd georganiseerd door Anita en haar zus Heleen.
Er waren totaal rond de 25 standhouders/sters met allerlei uiteenlopende creatieve waren die zij aanboden. Zo her en der heb ik wat leuke foto's geschoten. Kijken jullie gezellig mee!?


Even beppen voor aanvang van de beurs! De tafel van Anita met haar zelfgemaakte beren en vintage 'hebbedingen'.

En dan deze schattige dame met d'r roze neus! Wat een dotje!


En dan de 'bijna-om-op-te-eten-zo-leuke' zeepjes van Heleen.






Hier zou je toch zo je tanden in willen zetten?



Gelukkig was er dan ook een stand met alles op het gebied van taarten en cupcakes.
Kadoshoppie uit Dreischor had alleskunner Francis afgevaardigd om deze dag cupcakes decoreren te demonstreren. Her en der werd er dan ook wel van deze cupcakes gesnoept!


Als je het nog niet warm had gekregen van het weer en al het moois, dan kon je ook gewoon een sjaal kopen hoor....
Je kent ze vast wel, maar o-zo-leuk!


Meer kleurenpracht zien? Dat kon bij de stand van Jacqueline. Zij geeft cursus mandala tekenen. Voor deze dag was zij zelf lekker aan het tekenen. Wie wilde kon gezellig aanschuiven en hielp ze je op weg!


Ik was (ben) erg gecharmeerd van haar mandala's. Ik denk dat het vooral door de kleuren komt en de zachte overvloeïngen die zij daarin maakt. Bij binnenkomst herkende ze mij meteen, ik moest zelf even goed kijken. Het was alweer zo lang geleden. Maar we hadden samen op het popkoor gezeten. Erg leuk om zo weer iemand te ontmoeten, het zal zeker al zo'n 13-14 jaar geleden zijn.

En verder nog wat leuke impressies:



En natuurlijk... mijn standje mag niet ontbreken ;o)